به گزارش ایرنا فاطمه زهرا توکلی روز جمعه در هفدهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران لرستان در محل اداره کل بهزیستی استان اظهار داشت: خدمات گسترده ای را به طیف وسیعی از مردم ارایه می دهیم که در این راستا 98هزار خانوار لرستانی از خدمات سازمان بهزیستی بهره مند هستند.
وی گفت: توسعه ظرفیت ها و زیرساخت های لازم برای پاسخگویی به نیازهای جامعه هدف به منظور افزایش ضریب خدمات، ارتقا کیفیت خدمات و صیانت از حقوق شهروندی و ارتقا سلامت اداری از اهداف سازمان بهزیستی در لرستان است.
وی ادامه داد: 700مرکز غیر دولتی شامل تشکل ها، NGO، موسسات خیریه، 57 مرکز مداخله در آسیب های اجتماعی در لرستان وجود دارد.
توکلی ادامه داد: در حوزه توانبخشی مراکز در لرستان وابسته به پرداخت یارانه هستند و به دلیل عدم مشارکت خانواده های در سهم آورد توسعه کار راحت نیست اما با این وجود 71 مرکز فعال می باشد.
وی اضافه کرد: پیشگیری از معلولیت ها به عنوان یکی از دغدغه های سازمان بهزیستی بوده و امسال به 93درصد پوشش طرح تنبلی چشم، 97درصد در غربالگری شنوایی و 31 درصد افزایش ضریب نفوذ خدمات کاهش اعتیاد رسیده ایم.
توکلی با اشاره به اینکه 872نفر افراد ضایع نخاعی در لرستان حق پرستاری دریافت می کنند گفت: پنج هزارو 255نفر متقاضی مسکن می باشند که چهارهزار و 472 نفر دریافت کرده اما 783 نفر در انتظار هستند.
3210/6060/1920
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.