به گزارش ایرنا ، رئیس اداره بهزیستی دورود عصر چهارشنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها گفت: این طرح ها شامل افتتاح 5 واحد مسکن مربوط به مددجویان دارای 2 معلول ، آغاز فعالیت 2 واحد کارگاه تولیدی حمایت شده و بهره برداری از پایگاه خدمات اجتماعی بهزیستی می باشد.
جعفر درویشی اضافه کرد:به پنج خانواده تحت پوشش بهزیستی دورود که دارای 2 معلول یا بیشتر هستند مبلغ 300 میلیون ریال تسهیلات از اعتبارات اختصاصی سازمان بهزیستی اعطا شده است.
وی خاطرنشان کرد: تعداد پنج نفر معلول تحت پوشش بهزیستی نیز با اشتغال در کارگاه تولیدی بلوک زنی و همچنین 6 زن سرپرست خانوار با اشتغال در هتل شهرداری دورود با اعتبار 880 میلیون ریال از محل اعتبارات کارفرمایی بیمه استان تحت حمایت قرار گرفته و بیمه شده اند.
به گفته وی یکی از برنامه های سازمان بهزیستی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی راه اندازی اورژانس های اجتماعی است که امروز شاهد افتتاح این پایگاه در شهرستان دورود هستیم.
درویشی اضافه کرد: این مرکز در محله انگشته دورود با زیربنای 300 مترمربع و با اعتبار 300 میلیون ریال از اعتبارات اختصاصی سازمان بهزیستی و جذب سه نفر نیروی بومی تخصصی روانشناس و مددکار اجتماعی در شهرستان شروع به کار کرده است.
در این آئین فرماندار دورود و جمعی از مسئولین شهرستانی حضور داشتند.
7268/6060
خبرنگار:میلاد باقری**انتشار دهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.