مقداد صارمی روز یکشنبه درنشست انجمن کتابخانه عمومی بخش اشترینان درمحل بخشداری افزود: رسانه ها باید در راستای مشکلات و کمبودها، آگاه نمودن مردم از اقدامات انجام شده برای توسعه و پیشرفت کشور گام بردارند.
وی اظهارداشت: با ورود شبکه های مجازی مسئولیت رسانه ها سخت تر شده و همواره باید مراقب باشند و استقلال و کار حرفه ای خود را تقویت نمایند.
بخشداراشترینان بیان کرد: غیرحرفه ای عمل نمودن رسانه موجب متلاطم شدن فضای جامعه می شود که این مهم نشات گرفته از نبود سواد رسانه ای است.
صارمی اضافه کرد: مطالعات درحوزه شبکه های اجتماعی نشان می دهد که ما دارای سواد رسانه ای در سطح متوسط هستیم که باید آن را تقویت کنیم.
وی ادامه داد: تأثیرگذاری وسایل ارتباط جمعی امروز بیش از هر زمانی در جامعه مورد توجه است که سرعت و آهنگ این پدیده مرزهای جغرافیایی و حتی زمانی را درهم نوردیده است.
بخشداراشترینان یادآور شد: وجود گوشی های اندروید و نصب برنامه های کاربردی وسایل ارتباطی را متحول و به یک فرصت در زمینه خبررسانی تبدیل کرده است.
صارمی اظهارداشت: گرچه دولت دیروز ساختار شوراهای اسلامی شهر و روستا با هدف مشارکت مستقیم مردم در عرصه تعیین سرنوشت تا عمق دورترین روستا ایجاد کرد اما امروز به مدد فناوری ارتباطات شبکه های اجتماعی مجازی با بارگذاری رخدادها در اقصی نقاط دنیا در تحولات و مناسبات مشارکت می کنند.
7273/6052
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.