استاندار لرستان گفت: تا قبل از ایام نوروز نسبت به جمع‌آوری معتادان و کودکان کار اقدام شود.

به گزارش ایلنا از لرستان،موسی خادمی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با تأکید بر اجرای مصوبات و برنامه‌هایی که برای دستگاه‌های مرتبط مشخص شده است، اظهار کرد: امیدواریم شاهد صیانت از کسانی باشیم که طی دوره‌ای درمان شده و به جامعه برگشته‌اند.

وی با بیان اینکه نگه‌داری از این افراد کار دشواری است، افزود: دستگاه‌ها باید با همکاری یکدیگر تلاش کنند تا این افراد از یک عنصر هزینه آور به یک عنصر مفید و سودآور برای جامعه تبدیل شوند.

photo_۲۰۱۹-۰۳-۰۲_۱۳-۲۳-۴۳

استاندار لرستان بیان کرد: ما در داخل سیستم وظایف و تقسیم کار‌هایی داریم که افراد بیرونی آن را نمی‌بینند از این رو باید در حوزه معتادین متجاهر یک ویترین بیرونی داشته باشیم تا مردم برای رسیدگی به جمع‌آوری این افراد بدانند به کجا اطلاع دهند.

خادمی با اشاره به معضل کودکان کار و بیان اینکه آنها در استان ما متفاوت شهرهای بزرگ هستند، گفت: کودکان کار در شهرهای بزرگ به علت نداشتن سرپرست پدید آمده‌اند اما در استان ما به دلیل بی‌توجهی برخی خانواده‌ها به کودکان خود این معضل به وجود آمده است.

وی تصریح کرد: در این زمینه دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی را راه‌اندازی کند تا نسبت به جمع‌آوری این کودکان اقدام شود.

استاندار لرستان تاکید کرد: تا قبل از ایام نوروز نسبت به جمع‌آوری معتادان و کودکان کار اقدام شود تا شاهد حضور آنها در سطح شهر نباشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.