به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: سرمایه داران صهیونیستی برای سست کردن بینان خانواده در ایران اسلامی شبکه های بزرگ ماهواره ای و مجازی بسیاری را راه اندازی کرده اند.
وی اظهارداشت: اقشار مختلف مردم ایران، طلاب، روحانیون، دانشگاهیان و رسانه ها باید برای مقابله با این توطئه دشمن برنامه ریزی و اهمیت خانواده را گوشزد کنند.
خطیب نمازجمعه بروجرد با اشاره به بیانیه رهبری درباره گام دوم انقلاب بیان کرد: اگر مسئولان سه قوه به بیانیه رهبری عمل کنند کشور نجات پیدا خواهد کرد و گام دوم انقلاب با موفقیت و پیشرفت برداشته خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با مداحان فرمودند برای موفقیت و پیشرفت این انقلاب هزینه های هنگفتی داده شده و نباید آن را رها کنیم.
وی ادامه داد: مردم باید به سمت انقلاب سوق داده شوند و صف کشی بین حق و باطل مشخص شود، ایران اسلامی راه حقانیت خودش را ادامه می دهد.
امام جمعه بروجرد گفت: دشمنان به عنوان جبهه باطل با ترویج فساد و فحشا و اعمال فشارها و تحریم ها قصد از حرکت انداختن انقلاب ما را دارند که به یاری خداوند شکست خواهند خورد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به سفر رئیس جمهور سوریه به ایران و دیدار با مقام معظم رهبری اظهارداشت: بشار اسد به پیشنهادات رهبری عمل کرد و کشورش را نجات داد، مسئولان ما نیز باید عمل به رهنمودهای رهبری را سرلوحه امورات خود قرار دهند.
وی بیان کرد: اگر مسئولان سه قوه به بیانات رهبری عمل کنند مشکلات اقتصادی کشور به سرعت رفع خواهد شد.
امام جمعه بروجرد با اشاره به هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری بیان کرد: منابع طبیعی متعلق به آیندگان نیز می باشد و باید تلاش کنیم آن را حفظ و حراست کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: کشور ما در هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری بیشتر درختهای غیر مثمر کاشته می شود.
وی اظهار داشت: باید تلاش کنیم از درخت مثمر برای کاشت استفاده کنیم و پارک هایی با درختان میوه بنا کنیم.
خطیب نماز جمعه بروجرد به هفته احسان و نیکو کاری اشاره کرد و گفت: کسانی که بضاعت مالی کافی دارند به فقرا و نیازمندان کمک کنند و خداوند نیز برای آنان جبران و مال آنان را با برکت خواهد کرد.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.