به گزارش ایرنا سید موسی خادمی روز چهارشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در سالن جلسات استانداری لرستان اظهار داشت: یکی از بخش های استان در شهرستان الیگودرز بنام بشارت نامگذاری شد که آقای بشارتی در گذشته مسئولیت آبادانی این منطقه را برعهده گرفت و تلاش هایی در این راستا انجام داد.
وی گفت: یکی از بخش های جدید استان را هم آقای امید معاون توسعه روستایی رییس جمهوری بر عهده بگیرید و اگر مایل بودید بنام او نامگذاری شود.
وی ادامه داد: در حوزه اعتبارات تملک دارایی روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته باتوجه به وضع تخصیص اعتبارات و سیل اخیر در لرستان نیازمند کمک هستیم.
معاون عمرانی و امور هماهنگی استاندار لرستان نیز در ادامه گفت: قبل از انقلاب اسلامی دهیاری و شورا در لرستان وجود نداشت اما پس از انقلاب و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی یکهزارو 375 روستا و دهیاری در استان وجود دارد.
احمد مرادپور بیان کرد:گازرسانی به یکهزارو 683 روستا، برق رسانی به 2هزارو 720 روستا از اقدامات نظام پس از انقلاب می باشد.
به گفته وی همچنین 2هزارو 275 روستا در این استان بعد از انقلاب از آب شرب سالم بهره مند شده اند.
وی بیان کرد: اکنون چهار هزارو 120 کیلومتر از راه های روستایی استان آسفالت شده اما به دلیل حجم محرومیت بالا در روستاها برخی از کارها باقی مانده است.
مرادپور افزود: به اشتغال و تولید در روستاها کمتر توجه شده و تاکنون به عمران روستاها بیشتر توجه شده است.
وی اضافه کرد: پیشنهاد می کنیم برای مدتی که از سال باقی مانده مبلغی به صورت نقدی در اختیار مان بگذارند تا بتوانیم مشکلات برخی روستاها را برطرف کنیم.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.