مجید عسگری روز پنجشنبه در جریان بازدید از پروژه ایستگاه پمپاژ برتش شهرستان دهلران اظهار داشت: بیش از 2 هزار و 500 هکتار از اراضی ایثارگران، تحت پوشش این پروژه آبی قرار دارد.
وی افزود: تاکنون اعتباری افزون بر 170 میلیارد ریال برای ایستگاه پمپاژ برتش هزینه شده است.
فرماندار دهلران بر ضرورت رایزنی برای جذب اعتبارات ملی تاکید کرد و یادآور شد: برای برق رسانی به این پروژه بطول 17 کیلومتر 70 میلیارد ریال نیاز است.
عسگری گفت: با توجه به مجموعه اقدامات انجام شده در این پروژه، سال آینده تجهیزات پمپ، الکترو پمپ و هیدرو مکانیکال آن نصب می شود.
وی همچنین در بازدید از پل شهید سلطانی بر روی رودخانه میمه در این مسیر گفت: با توجه به تردد کشاورزان از این مسیر در کمیته برنامه ریزی شهرستان چهار میلیارد ریال برای ساماندهی این پل اختصاص خوهد داد.
فرماندار دهلران به ظرفیت های آب و خاک و کشاورزی این شهرستان اشاره کرد و گفت: دولت سرمایه گذاری های خوبی در حوزه آب و خاک و کشاورزی و سامانه گرمسیری و سدهای میمه و دویرج این شهرستان داشته است که نقش مهمی در افزایش سطح زیر کشت و برداشت و اشتغال دارند.
عسگری اضافه کرد: دهلران در حوزه آب، خاک و کشاورزی جز پنج شهرستان برتر کشور است که در این راستا تلاش می شود در کمیته برنامه ریزی آینده اعتباراتی برای ایستگاه پمپاژ برتش اختصاص و مشکل برق آن نیز از طریق رایزنی ها با شرکت نفت دنبال می شود.
شهرستان دهلران در 220 کیلومتری ایلام واقع است.
7175/6034

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.