به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی روز دوشنبه در راهپیمایی 22 بهمن در میدان تختی بروجرد افزود: خداوند به مومنان وعده داده اگر در مسیر حق قرار گیرند و دین خدا را یاری کنند خدا آنها را در برابر دشمنان محافظت می کند.
وی اظهار داشت: امام خمینی (ره) با رهبری پیامبر گونه خود با تمام توان برای دفاع از حق و مبارزه با ظلم ایستاد و مردم نیز با تمام توان از او اطاعت و رژیم طاغوت را سرنگون کردند.
امام جمعه بروجرد بیان کرد: ملت ایران چهل سال گذشته همه تحریم ها و فشارها را تحمل کرده اند و امروز به کوری چشم دشمنان جشن های چهل سالگی انقلاب را برپا کردند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با 90 کشور جهان مبارزه کردند و از 31 کشور اسیر داشتیم و این معجزه الهی بود که ملت ایران پیروز جنگ شد.
وی ادامه داد: دشمنان امروز به دنبال فلج کردن اقتصاد ایران هستند و با تبلیغات گسترده تلاش کردند که مردم را نا امید کنند ولی امروز شاهد حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن هستیم.
امام جمعه بروجرد گفت: خداوند ملت ایران را دوست دارد و این مردم نیز در راه خدا جهاد می کنند و از سرزنش سازمان های حقوق بشر نمی ترسند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: امروز ایران اسلامی به کانون انقلاب، آزادی، استقلال و دفاع از مستضعفان تبدیل شده و این پرچم توسط رهبری به ولی عصر (عج) داده خواهد شد.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی اظهارداشت: ملت ایران شایسته خدمت هستند و نیاز است که مسئولان نظارت کنند و مدیریت ها به افراد دلسوز و مومن و شایسته بدهند و به افرادی که دغدغه انقلاب را ندارند مسئولیت داده نشود.
امام جمعه بروجرد بیان کرد: مردم انقلاب، نظام و مسئولان دلسوز را دوست دارند و شایسته خدمت هستند و مدیران نیز باید برای مشکلات بیکاری و اقتصادی برنامه ریزی کنند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تاکید براینکه مشکلات با مدیریت جهادی برطرف می شوند، اضافه کرد: دشمن تلاش می کند تا از طریق مشکلات اقتصادی به نظام ما ضربه وارد کند.
7273/7190
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.