به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد که در محل مصلی الغدیر این شهر اظهارداشت: مردم با حضور خود در این راهپیمایی نشان می دهند که ما در برابر این تحریم ها ایستادگی می کنیم.
وی اضافه کرد:یکی از پیام های مهم راهپیمایی 22بهمن این است که ما در برابر جنگ تمام عیار اقتصادی ایستاده ایم و در برابر آن سر خم نمی آوریم.
خطیب جمعه خرم آباد با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی امسال پاسخی به گستاخی های رئیس جمهور آمریکاست، گفت: رئیس جمهوری آمریکا در سخنرانی سالیانه خود گفته است ملت ایران چون مرگ بر امریکا می گوید ما چنین ملتی را تحمل نمی کنیم در حالیکه باید به او پاسخ داد که همین ملت با شعار مرگ بر شاه رژیم 2500 را سرنگون کرد و با شعار مرگ بر آمریکا نیز استکبار جهانی را ساقط می کنند.
آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال پاسخی بر بیانیه اتحادیه اروپا نیز است تصریح کرد: اتحادیه اروپا در بیانیه ای ملت ایران را متهم به نقض حقوق بشر کرده است و نسبت به پیشرفت های موشکی ایران ابراز نگرانی کرده اند.
وی افزود: باید به اتحادیه اروپا یادآور شد که تنها با مشاهده گوشه ای از زیرزمین نگهداری موشک های بالستیک ایران باید درس عبرت بگیرید و حواستان جمع باشد که ما نسبت به پیشرفت های علمی و نظامی و فعالیت های موشکی از هیچ کس اجازه نمی گیریم و با هیچ کس مذاکره نخواهیم کرد.
امام جمعه خرم آباد گفت: همه مردم بطور متحد ومنسجم به منظور پاسداری از خون شهدا، تداوم راه امام و تجدید بیعت با ولایت و رهبری در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد.

** برای 40 سال مقاومت در برابر استکبار باید سجده شکر به جا آورد
خطیب نماز جمعه خرم آباد با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سال انقلاب گفت:برای نعمت های خداوند و ۴۰ سال مقاومت و انقلابی گری باید سجده شکر به جا آورد ؛ مردم ایران در 40 سال گذشته زیر بار ذلت نرفتند امروز هم باید حواس ها جمع باشد و زیر بار قراردادی که منافع ملت در خطر باشد نرویم.
وی با اشاره به برجام و خروج آمریکا نیز گفت: آیا امروز هم باید پافشاری کنیم که باید فلان قرارداد را بپذیریم در حالیکه گفته و حرف ملت این است که قراردادی که منافع مردم را بخطر می اندازد را نباید پذیرفت.
آیت الله میرعمادی با بیان اینکه ملت ایران ۴۰ سال اعتماد به نفس ، خود باوری و پیشرفت علمی داشته است گفت: در واقع ۴۰ سال اقتدار ،امنیت و پایبندی به ارزشهای اسلامی نعمت بزرگی است که باید قدر آن را دانست.
وی افزود: مردم ، انقلاب اسلامی ایران را بعنوان نعمت عظیم الهی می دانند و عزیزترین چیز برای مردم همین انقلاب است که به پاسداشت این نعمت بزرگ باید در راهپیمایی 22 بهمن حضور داشت.

**فتنه مهمترین دشمن انقلاب است
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سوم جمادی الثانی سالروز شهادت حضرت فاطمه (س ) نقش حضرت فاطمه را در برخورد با 2 جریان خدعه و نفاق و فتنه بسیار مهم دانست و فتنه را مهمترین دشمن انقلاب عنوان کرد.
امام جمعه خرم آباد افزود: هیچ جریان و گروهی و دسته ای به اندازه فتنه و نفاق برای امت اسلامی خطرناک نیست و حضرت فاطمه (س) با این جریان ها مبارزه کرد.
خطیب نماز جمعه خرم آباد در بخشی از سخنانش با اشاره به 19 بهمن و سالروز بیعت نیروی هوایی با امام (ره) گفت: این بیعت حرکتی تاثیر گذار در انقلاب بود و ضربه ای شکننده بر پیکر رژیم شاهنشاهی بود.
1920/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.