به گزارش ایرنا سید موسی خادمی عصر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در بخش سیلاخور شهرستان دورود برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی گذشته‌ سخت و همراه با ناملایمات داشته‌ به همین دلیل چهل سالگی ما قوی‌تر و مستحکم تر از حد معمول است.
وی گفت: یکی از تاکیدات امام(ره) همراهی مردم در کنار آنها بودن و مردمی بودن مسئولین بود و باید به مردمی بودن را به معنی عملی و اداری آن که به درک مشکلات مردم منجر می‌شود بیشتر توجه کنیم.
وی افزود: نزدیک بودن به مردم با توجه به معنی فیزیکی آن باعث آشنایی و درک بیشتر مشکلات می‌شود.
خادمی بیان کرد: رسیدگی به مسائل قومی از نمودهای عینی مردمی بودن مسئولین است که با منش‌های انقلاب اسلامی سازگار بوده هر چند هنوز از آنچه که انقلاب می‌خواست فاصله داریم.
استاندار لرستان تاکید کرد: مصوباتی که در این جلسات ابلاغ می‌شود الزاما باید انجام شود و برای اینکه مردم بر عملکرد ما نظارت داشته باشند به هر نحو ممکن به اطلاع مردم برسند.
خادمی بیان کرد: به طور قطع در یک سفر نمی توانیم همه مشکلات راحل کنیم، قول بدون عمل هم نمی توانیم بدهیم زیرا مردم را به نظام و دولت بی اعتماد می کند و این جرم سنگینی است.
وی با اشاره به اینکه امروز 35 مصوبه در بخش های مختلف داشتیم ادامه داد: مصوبات جلسه را باید به مردم اعلام کنیم و امیدواریم مشکلات این منطقه که قبلا هم بررسی شده را بطور کامل حل کنیم.
وی اضافه کرد: فرمانداران مصوبات جلسات را به صورت بنر در معابر به اطلاع مردم برسانند.
7264/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.