به گزارش ایرنا، امام جمعه بروجرد در آیین تشییع شهید عباس معظمی در گلزار شهدای بروجرد گفت: خانواده شهدا مسلمانان را در جهان رو سفید کردند و به اسلام ارزش و اعتبار دادند.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی افزود: رسیدن به کمال و قرب الی الله کاری سخت و دشواری است، در راه خدا گام برداشت زحمت فراوان دارد.
وی اضافه کرد: اولیای الهی سال ها شب زنده داری و روزه داری می کردند و مراقب حلال و حرام بودند تا بعد از سالها به قرب الی الله برسند.
امام جمعه بروجرد با اشاره به این که شهادت در راه خدا بالاترین نعمت است، بیان کرد: هیچ ‌کار نیکی از شهادت بالاتر نیست، ارزش شهادت آنقدر بالا است که حضرت علی(ع) با آرزوی شهادت زندگی می کرد.
حجت الاسلام المسلمین حسینی اضافه کرد: شهدا از دامان پاک مادران بزرگی تربیت شدند، خانواده شهدا مسلمانان را در جهان رو سفید کردند و به اسلام ارزش و اعتبار دادند.
وی ادامه داد: شهدا در آخرین لحظه جان در وصیت های خود از همه خواستند تا در راه شهدا و اسلام و قرآن گام بر دارند و امروز مسئولان با خدمت به مردم می توانند به شهدا خدمت کنند.
امام جمعه بروجرد افزود: مسئولان به مردم خدمت کنند و به مسائل حاشیه ای نپردازند چرا که مشکل امروز ما فضای مجازی، حجاب و کنسرت نیست بلکه باید به فکر معیشت مردم بود.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: مسئولان به فکر مشکلات معیشتی مردم باشند، ملت دوست دارند مسئولانی سربلند و توانا داشته باشند.
وی گفت: شهدا برای حفظ اسلام شهید شدند و امروز مسئولان ادامه دهنده راه نورانی شهدا باشند.
به گزارش ایرنا، شهید عباس معظمی 36 سال پیش در عملیات رمضان به فیض شهادت نائل و پیکر پاکش تازه تفحص شده است.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.