به گزارش ایرنا آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد افزود:
استکبار در پشت ساماندهی توطئه ها قرار دارد و منافقان هم با دلارهای سعودی از آن استفاده کرده و توطئه می کنند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر مبنای دین، سیره پیامبر(ص) و امام حسین(ع) و برای تحکیم حکومت دینی بوده اظهار داشت: 1400سال پیش این منطق ایجاد و اصل آنچه خداوند می خواست از سوی ائمه تثبیت شد تا اسلام و قرآن بماند و انقلاب اسلامی هم در همین مسیر حرکت می کند و کسانی که در این نظام، مسئولیت دارند برای پیاده کردن همین احکام ، منصوب شده اند.
خطیب جمعه یزد تصریح کرد: در حقیقت برای خوش آمد طایفه یا حزب خاصی نباید کار کنیم بلکه برای پیاده کردن احکام اسلام و مقابله با ظالمان و کمک به مظلومان وارد میدان عمل می شویم.
امام جمعه یزد با اشاره به اینکه دنیای استکبار، این حرکت انقلاب اسلامی را حرکتی غریب با اعتقاداتش می داند اضافه کرد: اگر مسلمانان دین و ایمان داشته باشند عزتمند خواهند بود و دشمن هم بر آنها مسلط نخواهد شد.
وی یادآور شد: خداوند ما را مامور کرده تا برای حفظ دین و ایمانمان در برابر دشمن، مقاومت کنیم همانگونه که در طول این 40 سال صبر کردیم و این ملت عزت یافت.
ناصری با بیان اینکه عده ای از مسیر، منحرف شده و با کوچکترین اتفاقی سرمایه خود را به خارج می برند در حالیکه نباید به کشورهای دیگر اعتماد کنیم گفت: رئیس جمهوری و دولت باید مسائل داخلی را سر و سامان دهند.
وی اظهار داشت: وحدت داشته باشیم و به حاشیه ها نپردازیم چون امروز، وقت اختلاف نیست، باید در مقابل شرارتهای آمریکا به مردم کمک کنیم، نفوذ فرهنگی و ورود لباسهای نامناسب را مورد توجه قرار دهیم و عفاف و حجاب، صرفه جویی و قناعت در مصرف اب و برق را مدنظر داشته باشیم.
امام جمعه یزد به جوانان هم توصیه کرد: در شرایط امروز، دنبال هر حرفی نروند و فریب دشمن را نخورند، دروغهای فضای مجازی را رها کنند و به شایعات نپردازند .
1968 / 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.