رضا آریایی روز چهازشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شهرستان به رغم برخوردار بودن از 6بیمارستان دولتی و خصوصی از کمبود برخی امکانات و تجهیزات دربخش بهداشت و درمان رنج می برد که رفع این مهم باید جدی گرفته شود.
وی اظهارداشت: اگر چه با بهره برداری از بیمارستان آیت الله بروجردی این شهر و افزایش تخت های بیمارستانی بخشی از مشکلات برطرف شده اما به دلیل افزایش جمعیت این شهرستان و قرار گرفتن در مسیر ارتباطی شمال به جنوب کشور و وقوع حوادث رانندگی فراوان و نیز فرسوده و قدیمی بودن 2بیمارستان شهید چمران و امام خمینی مشکلات بسیاری در بخش درمان وجود دارد.
فرماندار بروجرد بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی لرستان درتجهیز برخی از بخش های بیمارستان آیت الله بروجردی وافزایش تعداد تخت های بیمارستانی این مرکز درمانی به خصوص دربخش های ICU و CCu و همچنین تامین 10 پزشک متخصص اقدامات مطلوبی را انجام داده است.
آریایی اضافه کرد: برغم اقدامات انجام شده کمبودهایی دربیمارستان جدید این شهر وجود دارد که انتظار می رود با پیگیری های لازم این نواقص بر طرف شود.
وی با انتقاد ازبهره برداری نشدن از پنج اتاق عمل بیمارستان آیت الله بروجردی بعلت نبود تجهیزات ادامه داد: مرکز تشخیص سرطان این شهرستان نیز باید تهجیز و به بهره برداری برسد.
معاون استاندارلرستان گفت: درمانگاه بیماران سرپایی دکتر زرین کوب با پیشرفت فیزیکی 90 درصد به دلیل عدم تامین تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی نیمه کاره رها شده است.
آریایی افزود: بیماران سرپایی در بخش قدیمی بیمارستان امام خمینی(ره) در قسمت شیروانی که سازه ای فرسوده با قدمت 80 سال است پذیرش می شوند.
وی کمبود پزشک متخصص اورلوژی و گوارش درسطح شهرستان را یکی از مشکلات بخش درمان شهرستان دانست واظهارداشت: راه اندازی بخش MRIبیمارستان آیت الله بروجردی از طریق وزارت بهداشت باید در دستور کار مسئولان استانی قرار بگیرد.
6052/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.