به گزارش ایرنا احمد مرادپور روز پنجشنبه در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر خرم آباد در سالن جلسات معاونت عمرانی اظهار داشت: تنها سه عضو از اعضای شورای شهر خرم آباد در این جلسه حضور دارند که واقعا متاسفم که برای این جلسات ارزش قایل نیستند چراکه در گذشته اعضا پیگیری برگزاری بودند اما اکنون بی توجه هستند.
وی ادامه داد: عمران و آبادانی شهر و روستاهای لرستان برایم مهم است و تاکنون هیچگونه مداخله ای در تصمیمات شورای شهر و شهرداری نداشته ام و توصیه ای به آنها نکرده و بی احترامی به این جلسات از سوی برخی اعضا قابل قبول نیست.
معاون استاندار لرستان افزود: برخی از اعضای شورا شهر بدون اطلاع شرکت نکرده و گزارش عدم حضور را به استاندار لرستان اعلام خواهم کرد چراکه دکتر خادمی همواره بر برپایی جلسه با اعضا شورا تاکید دارد.
مرادپور افزود: برگزاری جلسات برای برطرف کردن مشکلات شهری است، سیستم ارشد استانداری لرستان برای شهر و توسعه آن احترام قایل بوده و هدف از این حسن توجه توسعه شهری و زیباسازی آن است.
وی با بیان اینکه سیاسی کاری بلد نیستم و برای توسعه و آبادانی خرم آباد تلاش خواهم کرد ادامه داد: فعالیت های عمرانی جای حزب بازی نیست و با سیاست کاری ها ارتباطی ندارد، باید برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش کنند.
وی گفت: با برخورد های این شکلی توسعه اتفاق نمی افتد.
مرادپور اضافه کرد: اخیرا در دیدار با اعضای شورای شهر بروجرد قرار بود اختلافات را از بین ببریم اما به آنها گفتم اختلاف شما باعث مشکلات برای این شهر شده است و هیچ کدامشان دلسوز بروجرد نیستند.
وی افزود: یک روزی با مردم مسایل و مشکلات را در میان می گذارم و امکان ندارد از قصورات گذشت کنم و در حوزه کاری خود کوتاه نخواهم آمد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: با توجه با نزدیک شدن به ایام نوروز باید مشکلات شهری برطرف شود و براساس قانون نگهداری یک شهر با شهرداری است همچنین سایر ادارات وظایف قانونی دارد.
مرادپور ادامه داد: محور تصمیم گیری باید شهردار باشد چراکه مصلحت شهر را شهرداری و تیمش می داند و باید او را کمک کنیم.
وی بیان کرد: باید استاندار لرستان را برای توسعه شهری همراهی کنیم تا اتفاقات خوبی را در استان رقم بزنیم و امیدواریم در زمان دکتر خادمی رودخانه خرم آباد را ساماندهی کنیم و مطالعات آن انجام شده است.
وی افزود: ایده شهر شب را مطرح کرده ایم که قرار بود بین پل شهدا و پل دارایی زاده خرم آباد اجرا شود که می تواند بر جاذبه شهری نقش بسزایی داشته دارد.
مرادپور اظهار داشت: ساماندهی چشمه ها، شهر بازی، برج دو قلو خرم آباد باید تعیین تکلیف شود، همچنین دریاچه کیو را باید به دریاچه شاپوری با جاذبه گردشگری وصل شود.
وی گفت: قلعه فلک الافلاک تا پایان سال آینده حتما آزاد خواهد شد، همچنین سرویس های بهداشتی شهری، پارک ها، هتل صخره ای در خرم آباد باید ساماندهی شوند.
معاون استاندار لرستان ادامه داد: بهترین فرصت برای باز آفرینی شهری است چراکه شعار دولت دوازدهم می باشد و باید تمام وقت به این مورد توجه کنیم، کوی علی آباد خرم آباد در صورت ساماندهی بسیار مفید خواهد بود.
مرادپور اضافه کرد: برنامه اجرایی و زمانبندی مشکلات موجود شهری که می توان آنها را سریع برطرف کرد توسط شهردار خرم آباد باید ارایه شود.
3210
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.