به گزارش ایرنا، اکبر توسلی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون چندین درخواست کتبی پیرامون موضوع های مختلف به شهرداری ارسال شده که تاکنون جوابی دریافت نشده است.
وی بیان کرد: یکی از این درخواست ها مربوط به شفاف سازی درباره استخدام غیرقانونی در شهرداری و لزوم ارسال اسناد و مدارک آن است که در این زمینه پاسخی داده نشد.
توسلی افزود: در مورد نگهداری سرویس های بهداشتی شهر بوشهر نیز درخواست ارسال قرارداد و صورت وضعیت های تایید شده ارائه شده که تاکنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.
وی گفت: در ارتباط با فعالیت باشگاه شاهین بوشهر نیز چهار تن از اعضای شورای شهر خواستار شفاف سازی پیرامون وضعیت مالی باشگاه شدند که در این موضوع نیز شهرداری از دادن جواب سر باز زده است.
وی گفت: در زمینه گزارش حسابرسی سال 1395 شهرداری بوشهر نیز با وجودی که بیش از یکسال از زمان منقضی شدن قرارداد گذشته گزارشی پیرامون حسابرسی این سال ارائه نکرده است.
توسلی اظهار داشت: قرارداد حسابرسی سال 1396 نیز با وجود گذشت 2 ماه از زمان انقضای قرارداد پیرامون آن اطلاع رسانی نشده است.
وی گفت: چنانچه شهرداری بوشهر ضرورتی بر توضیح و پاسخگویی نمی بیند و یا شورا اراده توضیح و شفاف سازی را ندارد تعطیلی نهاد نظارتی شورا در بوشهر به صلاح شهروندان است.
توسلی اظهارداشت: وقتی شورای شهر نتواند پیگیری و مطالبه گری کند، شهرداری نیز به عنوان زیرمجموعه این نهاد موفقیتی حاصل نمی کند.
وی یادآور شد: در قانون شوراها 15وظیفه نظارتی برای آنها تعریف شده که درراستای تحقق این مهم باید گام اساسی برداشته شود.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.