قاسم تقی زاده خامسی روز دوشنبه در حاشیه نشست شورای اسلامی شهر مشهد در جمع خبرنگاران افزود: هنوز تا پایان مهلت قانونی منع بکارگیری بازنشستگان فرصت باقی است. موارد زیادی وجود دارد که ماندن بنده را در سمت شهردار مشهد قطعی می کند.
وی ادامه داد: اصرار اعضای شورای شهر مشهد نیز این است که تا آخرین روز باشم و هستم. امروز نیز برای موضوع مهمی در نشست شورا شهر حضور پیدا کردم.
شهردار مشهد همچنین به شمولیت دو نفر از معاونان شهرداری مشهد در چارچوب قانون منع بکارگیری بازنشستگان نیز اشاره و بیان کرد: گزینه های مورد نظر برای این تصدیها به زودی معرفی خواهند شد.
وی همچنین به مصوبه برونسپاری بخشی از فعالیتهای آتش نشانی مشهد اشاره و بیان کرد: این مصوبه از افتخارات شورا و مدیریت شهری است. البته این مصوبه ظرافتهایی دارد که باید شهرداری به آنها توجه داشته باشد.
تقی زاده در خصوص احیاء مجموعه باغ خونی مشهد هم گفت: مالکیت باغ خونی مربوط به فرد خارجی است، اگر وزادت خارجه اجازه دهد آمادگی احیاء آن را داریم.
مجموعه باغ خونی مربوط به دوره قاجار در خیابان عنصری مشهد واقع است. این اثر اسفند ۱۳۷۹ با شماره ۳۲۴۰ به‌ عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.