در ادامه این مطلب آمده است: لذا طی سال‌های دور و نزدیک، برای تسهیل تردد در مناطق مختلف شهر، پل‌های (دائم و موقت) بر روی این رود ساخته‌اند که اخیرا نیز با توجه افزایش حجم خودروها و افزایش تردد و رفت‌وآمد مردم، وجود پل دیگر برای رفت‌وآمد مردم ضروری‌تر شده که شهرداری مکلف به ساخت دو پل دائم شد.
سال قبل وجود دو پل موقت، در شرایط بارندگی شدید، سبب آب‌گرفتگی می‌شد که خطرناک جانبی در پی داشت.
مجموعه مدیریت شهری خرم‌آباد مکلف به ساخت دو پل دائم به‌جای دو پل موقت شد و برای آن بودجه و زمان مقرر تعیین گردید، اما حالا با توجه به اینکه مدت زیادی تا پایان زمان تعیین‌شده باقی نمانده اما پیشرفت فیزیکی این پل‌ها نشان می‌دهد که نمی‌توان به تکمیل و افتتاح این پروژه‌ها در زمان تعیین‌شده امیدوار بود.
شهردار خرم‌آباد در گفتگویی اظهار داشت: پل شهدای حاج عمران (ساحلی پل انقلاب) تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود.
وحید رشیدی با اشاره به وضعیت پروژه پل‌های دوگانه خرم رود، از اتمام پروژه پل پایین‌تر از انقلاب (شهدای حاج عمران) تا پایان سال خبر داده است.
وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی قابل‌قبول پل شهدای حاج عمران گفت: مدت ذکرشده در قرارداد اجرای پل یک سال است اما با توجه به تأکید استاندار محترم و وعده پیمانکار پروژه، قرار بر این شد که پل مذکور پیش از موعد قانونی به بهره‌برداری برسد.
همچنین رشیدی در ادامه با اشاره به وضعیت پروژه پل دوم خرم رود (پل افلاک) خاطرنشان کرد: در مورد پل افلاک که در نزدیکی قلعه فلک‌الافلاک و پایین‌تر از پل صفوی قرار دارد نیز عملیات بتن عرشه آن آغازشده و انشالله در موعد مقرر به بهره‌برداری خواهد رسید هرچند تلاش ما بر این است که این پل نیز زودتر از موعد تکمیل شود
شهردار مرکز استان در پایان ابراز امیدواری کرد که با بهره‌برداری از پل‌های دوگانه، علاوه بر حل معضلات ناشی از پل‌های موقت، عبور و مرور در ساحلی خرم رود تسهیل شده و تحول مثبتی در ترافیک شهری خرم‌آباد ایجاد شود. (روابط عمومی شهرداری)
وعده یک‌ساله برای پروژه 8 ماه
برخلاف برخی از اظهارات شهردار محترم، اما استاندار لرستان در آیین کلنگ زنی این پروژه‌ها، زمان افتتاح پروژه را 8 ماهه مطرح کرد؛ اما شهردار با انتشار این مصاحبه، آن را به یک سال موکول کرده است و با توجه به قول‌هایی که قبلاً شهردار در خصوص افتتاح پروژه‌ها داده است و اغلب عملی نشده، افتتاح این پروژه‌ها نیز ممکن است به تعویق بیافتد.
از طرفی مردم شهر خرم‌آباد از بدقولی‌ها دل‌زده و رنجور هستند، این در حالی است که ساخت‌وساز این پل‌ها در خیابان مربوطه سبب ایجاد ترافیک و خطرهایی برای خودروها شده است. لذا انتظار می‌رود شهرداری نسبت به تکمیل و افتتاح به موقع این پل‌ها چاره‌ای بیندیشد و برای افتتاح به‌موقع آن‌ها اقدام کند.
منبع: پایگاه خبری یافته
/6060/7274
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.