به گزارش ایرنا حبیب الله خجسته پور روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی با خیرین درسالن جلسات معاونت سیاسی و امنیتی استانداری لرستان بیان کرد: آسیب های اجتماعی زنجیره وار بهم متصل هستند و نمی‌توان یک آسیب را علت یا معلول آسیب دیگر برشمرد.
وی اظهارداشت: نباید مقابله با آسیب های اجتماعی را در یک اقدام منحصر کرد بلکه باید به گونه‌ای عمل شود که علت و معلول آسیب را شناسایی و مرتفع نمود.
معاون سیاسی استانداری لرستان افزود: یک اتفاق کوچک می تواند دریچه ای برای خدمت به نیازمندان باشد.
خجسته پوراضافه کرد: بین دارایی‌های دولتی و نیازهای جامعه تناسبی وجود ندارد و این موضوع تنها مختص به کشور ما نیست.
وی تاکید کرد: حاکمیت موظف است حداقل هایی را فراهم کند ولی هنگامی که میزان آسیب ها از حداقل ها فراتر رود نیاز به همکاری و مشارکت خیرین وجود دارد.
معاون استاندار لرستان بر شناسایی نیازمندان واقعی و اولویت رفع نیاز آنها در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: اگر خدمات خیرین در مسیر بروکراسی و دولتی قرار گیرد با شکست مواجه می شود.
خجسته پوربا اشاره به اینکه در 10محله خرم آباد شاخص هایی به وسیله سمن ها شناسایی شده است، گفت: روش مطالبه گری به اهالی این محلات از طریق سمن ها آموزش داده می شود.
وی افزود: مشابه همین موضوع نیز در شهرستان دلفان با کمک سمن ها و بنیاد برکت اجرایی شده و برای جلب مشارکت خیرین نیاز است بصورت جهادی کارگروهی در استان تشکیل و همایشی در تهران برای لرستانی های مقیم مرکز برگزار شود.
7274/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.