به گزارش ایرنا رضا آریایی روز پنجشنبه در نشست شورای ترافیک بروجرد که در محل فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با اجرای این طرح و اصلاح دوربرگردان در مقابل پادگان مهندسی بروجرد ضریب ایمنی تردد در این منطقه برای خانواده ها و نیروهای پادگان افزایش خواهد یافت.
وی افزود: این نقطه همواره شاهد تصادفات مختلف و از دست دادن جان افرادی بوده که با تایید شورای ترافیک استان و اصلاح آن از بسیاری تصادفات و مرگ و میر جلوگیری خواهد شد.
آریایی افزود: در این راستا با حمایت های ادوات و تجهیزات پادگان مهندسی و راهداری و تامین 3میلیارد ریال از سوی فرمانداری طرح آغاز خواهد شد.
معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: اجرای طرح ترافیک در این شهرستان موجب شده تا 40درصد کاهش تلفات داشته باشیم و این حتی اگر موجب شده باشد که آمار تلفات سه تن کاهش یابد موفقیت بزرگی است.
وی اظهار داشت: طرح زمستانه هم اکنون با همکاری مراکز امدادی در بروجرد اجرا شده و در این راستا اکیپ های راهداری هلال احمر در جاده ها مستقر هستند و تاکید شده هر جا لازم بود به دلیل شدت بارشها و بوران جاده ها مسدود و با تدابیر و هماهنگی همه دستگاههای متولی مجددا بازگشایی شوند .
وی گفت: در طرح زمستانی چهار مسجد و حسینیه و دانشگاه را آماده کرده ایم تا در راه مانده ها اسکان و کسی در جاده جان خود را از دست ندهد.
/6060/6052
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.