به گزارش ایرنا داریوش جاوید روز چهارشنیه در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر اظهار داشت: شرکت های دانش بنیان را نمی توانند تحریم کنند ما باید به سمت ایجاد این شرکتها برویم تا بتوانیم تحریم را بی‌اثر کنیم.
وی افزود: امروز ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم در شرایط تحریم کار پژوهشی سخت تر انجام می شود.
وی گفت: از جامعه دانشگاهی انتظار داریم در این شرایط دِینشان را به کشور ادا کنند.
جاوید ادامه داد: دستاوردهای پژوهشی و اختراعات، مرهون زحمات، اعضای هیأت علمی، انجمنهای علمی دانشجویان است.
وی با اشاره به رتبه بندی واحد های دانشگاهی به سطوح ویژه، یک، 2 و سه افزود: طبق این دسته بندی واحدهای تهران و مراکز استانها جزء واحدهای ویژه قرار دارند و بقیه واحدها در سطوح یک تا سه طبقه بندی می شوند اما با توجه به پتانسیل و قابلیت های این واحد علیرغم اینکه بروجرد مرکز استان نیست جزء واحدهای ویژه تقسیم بندی شده است و بجزء استان های تهران و اصفهان، اکنون در لرستان، 2 واحد دانشگاهی با سطح ویژه داریم.
رئیس دانشگاه آزاد بروجرد کسب مقام های جهانی در ورزش، رتبه اول گروه تواشیح در سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کل کشور، رتبه برتر در سومین جشنواره نشریات دانشجویی و انتخاب یکی از دانشجویان رشته علوم آزمایشگاهی به نام محمدرضا رحیمی به عنوان دانشجوی نمونه کشوری را از دیگر موفقیتهای این واحد عنوان کرد.
200 عضو هیات علمی با 350 پرسنل رسمی و شرکتی در این دانشگاه مشغول به کارند.
معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه نیز گفت: مقالات چاپ شده در مجلات علمی پژوهشی وزارتین از 50 عدد در سال 96 به 76 عدد در سال 97 افزایش یافته است.
محمد رضا معظمی افزود:افزایش تعداد مقالات چاپ شده در مجلات ISI(wos) از 17 به 30 در یکسال گذشته را نشانه ای از افزایش فعالیتهای پژوهشی واحد عنوان کرد.
در ادامه این مراسم از 17تن از اساتید و دانشجویان به عنوان پژوهشگران برتر، مخترع و اعضای فعال کنابخانه واحد در سال 97 تقدیر شد.
6052/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.