به گزارش ایرنا، روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان روز دوشنبه اعلام کرد: هدف کلی این نشست بهره‌گیری از دانش معماری برای ارتقای طراحی هتل ‌ها است به همین دلیل فرهیختگان معماری در سطح ملی و بین المللی در این نشست حضور خواهند یافت.
محورهای این نشست تخصصی شامل 'توجه به هویت شهری در طراحی هتل'، 'جایگاه معماری هتل در توسعه صنعت گردشگری'، 'کاربرد فناوری معماری در هتل جهت بهینه سازی انرژی' و 'توجیه اقتصادی و منظر بومی و حفظ محیط زیست' است.
از دیگر برنامه‌های اصلی این رویداد، نشست پرسش و پاسخ و ارائه فرصت‌ های سرمایه‌گذاری در صنعت هتلداری برای مخاطبان علاقه مند و تشکیل انجمن معماری خلاق است.
استادانی از دانشگاه های تهران، شهید بهشتی، واشنگتن آمریکا و فنی وین اتریش در این نشست سخنرانی خواهند کرد.
مدیران و سرمایه گذاران هتل، مدیران شهری و جامعه مهندسین ساختمان و متخصصان هتلداری و گردشگری می توانند در این نشست تخصصی شرکت کنند.
نخستین نشست تخصصی معماری هتل‌ ها به همت گروه مطالعات گردشگری شهر جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و با همکاری شرکت تامین روز پنجشنبه در سالن جلسات اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود.
استان اصفهان دارای 90 هتل و 65 مهمانپذیر با ظرفیت حدود 20 هزار تخت است که از این تعداد 57 هتل و 30 مهمانپذیر در کلانشهر اصفهان قرار دارد.
همچنین حدود 89 هتل و اقامتگاه گردشگری در این استان در دست ساخت است که 10 هتل از میان آنها، پنج ستاره است.
ت/3011 / 2093 ** خبرنگار: آسیه معینی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.