به گزارش ایرنا، لیلا ناصریان شامگاه سه شنبه به مناسبت بیست و ششمین سالروز تاسیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی در نشست خبری افزود:
این واحد دانشگاهی از سال 80 آغاز بکار کرد روند تعداد مراکز و دانشجویان از سال 80 تا 97 با فراز و نشیب هایی مواجه بوده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: از مجموع 18 مرکز علمی و کاربردی فعال استان 10 مرکز مشمول مصوبه دولتی بوده و هم اکنون هشت مرکزدر استان فعال است.
وی اظهار داشت: در این واحد دانشگاهی چهار گروه آموزشی وجود دارد که بالاترین آمار نیز مدیریت و خدمات اجتماعی به میزان 48 درصد را بخود اختصاص داده است.
بهروز صالحی معاون اجرایی دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان نیز در این نشست افزود: این واحد دانشگاهی به عنوان متولی و سیاستگذار نظام اموزش های علمی و کاربردی محسوب می شود و اطلاع رسانی رسانه های گروههای نقش بسزایی دارد.
وی اظهار داشت: این واحد دانشگاهی توانست رتبه اول حقوق شهروندی را در بین دستگاههای زیر 50 نفر کسب کند که این موفقیت برگ زرینی برای افتخارات این دانشگاه است.
صالحی خاطر نشان کرد: خبرنگاران علاوه بر صداقت و شفافیت با چشمان تیزبین و قلم متعهدانه خود نور اگاهی رامی تابانند و در واقع امین جامعه محسوب می شود.
معاون اجرایی دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان گفت:در چهاردهمین جشنواره قرآن و عترت به تازگی در اصفهان برگزار شد دانشجویان خلاق این دانشگاه شامل در بخش فناوری رشته کانال مجازی قرآنی رتبه اول را کسب کردند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.