به گزارش ایرنا، این رقابت ها که در رده سنی نونهالان با حضور 109 ورزشکار و در رده سنی نوجوانان با شرکت 135 ورزشکار به مدت 2 روز در سنندج برگزار شد 31 تیم از 29 استان کشور حضور داشتند.
در مجموع و نتیجه تیمی در رده نوجوانان گیلان مقام اول، ایلام و لرستان مشترکا دوم و کرمانشاه جایگاه سوم را به دست آورد.
در رده سنی نونهالان هم مازندران مقام اول را کسب کرد و کردستان و لرستان مشترکا دوم شدند و تیم های گیلان و فارس هم بطور مشترک مقام سوم را به دست آوردند.
در رده سنی نونهالان و در وزن منفی 38 کیلوگرم اترین ایرجی از کردستان مقام اول، فاطمه بشیری از ایلام دوم و رومینا خادمی از تهران و کوثر نوری از سیستان و بلوچستان هم مشترکا سوم شدند.
در وزن منفی 42 کیلوگرم این رده سنی هم سونیا میرزایی از لرستان اول و فاطمه زهرا سعیدآبادی از کرمان دوم شدند، نرگس بشارت از اصفهان و مائده زارعی از همدان هم بطور مشترک در این وزن به مقام سوم رسیدند.
در وزن منفی 47 کیلوگرم هم ملیکا اسدی از فارس اول و سیده مهدیه سیدپور شکتایی از مازندران دوم شدند در همین وزن الهه حاجی احمدی از کردستان و آیدا طاهری از زنجان مشترکا به مقام سوم دست یافتند.
فرناز پورغلامی از گیلان، زینب بازدار پرشکوهی از قزوین به ترتیب مقام های اول و دوم رده سنی وزن منفی 52 کیلوگرم رده سنی نونهالان را کسب کردند، در همین رده سنی هانیه رشیدیان از لرستان و بشرا ایمانی از مازندران مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.
در وزن مثبت 52 کیلوگرم هانا حسین پور از مازندران مقام اول، هلیا احمدی باویل از آذربایجان شرقی مقام دوم را بدست آوردند و الینا صفاجو از سمنان و آناهیتا عبدالملکی از هرمزگان بطور مشترک سوم شدند.
رده سنی نوجوانان هم که در چهار وزن و با حضور 109 ورزشکار برگزار شد و در پایان نفرات برتر معرفی شدند.
در وزن منفی 42 کیلوم گرم این رده سنی زهرا ابراهیمی از گیلان اول و سایدا ایدی از ایلام دوم شدند در این وزن فاطمه یوسفی از اصفهان و مهلا آذری از سیستان و بلوچستان بطور مشترک به مقام سوم دست یافتند.
در وزن منفی 47 کیلوگرم اسرا کریمی راد از ایلام اول شد، زهرا علیزاده از تهران مقام دوم را به دست آورد در این وزن یلدا نقی بیرانوند از همدان و ستایش نادری از کرمانشاه به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.
در وزن منفی 54 کیلوگرم فاطمه بداق از لرستان و عسل مرادی از هرمزگان توانستند به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کنند مریم الهی سرخه لیزه از کرمانشاه و مینو وهاب پور از البرز توانستند به طور مشترک مقام سوم این وزن را از آن خود کنند.
در وزن مثبت 54 کیلوگرم رده سنی نوجوانان هم آتنا محبوب بشرا از گیلان اول و نرگس محمدی از لرستان دوم شدند. در همین وزن یگانه خواجه کلایی از مازندران و جوانا رسولی از کردستان به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.