به گزارش ایرنا، در این مسابقات که با حضور 41 ورزشکار از شهرستان های تبریز(دو تیم)، مرند، چاراویماق و اسکو در سالن کوثر شهرستان چاراویماق برگزار شد در نتایج تیمی، تیم چاراویماق با سه طلا، پنج نقره و سه برنز به مقام قهرمانی رسید و تیم های تبریز با سه طلا و یک برنز و مرند با یک نقره و چهار برنز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
همچنین در نتایج انفرادی و در وزن 39- کیلوگرم آیناز صفری (چاراویماق)، زهرا موسوی(چاراویماق) و زهرا دوستی(مرند) به ترتیب اول تا سوم شدند.
در وزن 42- کیلوگرم کوثر فغانی (تبریز) در جایگاه نخست قرار گرفت و فاطمه قلیزاده(چاراویماق) به مقام دوم این وزن دست یافت.
در وزن 48- کیلوگرم الناز پیری(چاراویماق)، مهسا سلیمانی(چاراویماق) و ثنا علیزاده(تبریز) به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
در وزن 52- کیلوگرم ساناز فتحی(تبریز ) در جایگاه نخست قرار گرفت و اسرا منتظرظهور(مرند) و زینب عزت پور(چاراویماق) به مقام های دوم و سوم دست یافتند.
در وزن 56- کیلوگرم فاطمه خان محمد پور(چاراویماق)، حدیثه مرادپور(چاراویماق) و مهیا ستاروند(مرند) به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.
در وزن 60- کیلوگرم کیمیا عهدی(تبریز) به مقام نخست رسید و فاطمه داشته و حدیث علیزاده هر دو از چاراویماق به ترتیب دوم و سوم شدند.
در وزن 65- کیلوگرم مبینا اسدی از تبریز اول شد و سارا جهانی در جایگاه دوم قرار گرفت.
‌نفرات اول این رقابت ها به اردوی تیم استان جهت حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی که در آذرماه امسال برگزار خواهد شد، دعوت شدند.
شهرستان چاراویماق با حدود 31 هزار نفر جمعیت در 150 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.