محمدناصر هاشمی ظهر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیشترین میزان بارش با 121 میلیمتر در پلدختر و پس از آن با 86 میلیمتر در دورود و 80 میلیمتر ازنا بوده است.
وی ادامه داد: بارندگی 48 ساعت گذشته خرم آباد 64 میلیمتر، بروجرد 71، الیگودرز 73، کوهدشت 52، رومشکان 54، دوره 50 و الشتر 54 میلیمتر ثبت شده است.
مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: کاهش محسوس دمای هوا از روز یکشنبه تا سه شنبه برای استان پیش بینی می شود و انتظار می رود دماهای کمینه در مناطق سردسیر به زیر صفر برسد.
هاشمی افزود: بارش ها تا روز دوشنبه در استان ادامه دارد و طی این مدت کاهش سه تا 6 درجه ای دما، مه آلودگی، وزش باد قابل ملاحظه و رعد و برق پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: میانگین این سامانه بارشی در مناطقی همچون پاعلم، سپیددشت و شول آباد 100 میلی متر پیش بینی شده و تاکنون نیز در برخی ایستگاه ها این میزان بیش از 70 میلی متر بوده که با ادامه فعالیت موج بارشی در استان، افزایش خواهد یافت.
وی اضافه کرد: بارندگی ها در نیمه غربی و مرکزی استان تشدید یافته و همانطور که انتظار می رفت تا اوایل صبح امروز به بیشترین میزان رسید.
هاشمی تاکید کرد: شهروندان تمهیدات لازم برای مقابله با یخبندان و کاهش دمای هوا از جمله تهیه پوشش مناسب برای لوله های آب را در نظر بگیرند.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.