به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده سپاه ناحیه الشتر در حاشیه برگزاری آیین بدرقه دانش آموزان بسیجی به مناطق عملیاتی جنوب، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی افرادی است که برای سربلندی این سرزمین اسلامی مجاهدانه در مقابل دشمنان انقلاب و اسلام ایستادند.
سرهنگ محمود یوسفوند، افزود: حماسه آفرینی‌ و فداکاری‌های این مجموعه انقلابی، تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود بلکه در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی و عرصه‌های علمی و فکری سهیم بوده است.
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آمادگی دفاعی دانش آموزان برای مقابله با جنگ نرم دشمن را از اهداف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس ذکر کرد.
فرماندار سلسله نیز با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس متعلق به قشر و زمان خاصی نیست و این دوران حماسه آفرین نمایی واقعی از رشادت و از خودگذشتگی مردان و زنانی است که با حضور خود زمینه پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کردند، اظهار داشت: سفر به مناطق عملیاتی در چهارچوب راهیان نور حرکتی ارزشمند است که باید از این حرکت بیشترین استفاده را برد و از آن حمایت کرد.
شریف خسروی با بیان اینکه اردوی راهیان نور می‌تواند با پیوند دادن زندگی نسل جوان به زندگی شهدا نقش مهمی در فرهنگ سازی و ترویج و تشویق به رویحه بسیجی ایفا کند، خاطرنشان کرد: راهیان نور فرصتی برای انتقال ارزش ها و تبیین رشادت های انسان های بزرگی است که با نثار خون خود از کشور دفاع کردند.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.