امروز مردم نجیب و شریف ایران اسلامی در دشوارترین وضعیت اقتصادی محکم تر از همیشه پای ارزش های نظام و انقلاب هستند و فهم و درک درست آنها از شرایط با استفاده از بصیرت و دشمن شناسی نشات گرفته از اعتقادات و عشق به ائمه (ع) است.
تقویت همبستگی و اتحاد و انسجام یکی از مهمترین راه کارهای خنثی سازی فتنه های دشمنان و موثرترین دژ برای جلوگیری از وقوع جنگ است.
امروز استکبار و دشمنان قسم خورده و خشونت طلب ایران اسلامی منتظر یک جرقه هستند تا اهداف شوم خود را در این سرزمین پیاده کنند ، از این رو هر زمان یاس و ناامیدی را در مردم مشاهده نمایند به فکر پیاده کردن نقشه های فیزیکی افتاده و بارقه های آتش افروزی آنان در ذهن کریه شان تقویت می شود.
به طور حتم تقویت نظام یکپارچه ومقتدر و همبستگی دولت و ملت دشمنان را از این اقدامات شوم باز می دارد نه اینکه بی تفاوت بمانند، بلکه به توطئه های دیگری سوای بمب های خوشه ای و میکروبی روی می آورند و سعی در اختلاف افکنی را افزایش می دهند.
آنچه به انسجام و همبستگی در بین مردم ایران ارتقاء می بخشد حضور شکوهمندانه همراه با یک دلی در صحنه های مختلف انقلابی است که کلید واژه آن حضور در راهپیمایی ها و مناسبت های دینی ،مذهبی،اعتقادی و انقلابی است که سرنوشت ساز بوده و به باورهای دینی و مشروعیت نظام ولایی مهر تایید می زند.
تنها این همبستگی و انسجام می تواند سیاه نمایی ها و سمپاشی های دشمنان خبیث را خنثی سازد ونگذارد خللی در اراده پولادین و باورهای قلبی این مردم صبور ایجاد کند.
امروز با وجود همه ی چالش های پیش رو مردم فهیم و معتقد ایران اسلامی با حضور مقتدرانه خود در صحنه های مختلف مانند راهپیمایی های آیینی و انقلابی و حضور گسترده پای صندوق های رای و همواره امید روز افزون به آینده را زیر سایه ی الطاف خداوندی به رخ جهانیان می کشند.
مردم نجیب و عزتمند ایران اسلامی همچنان به آینده کشور امیدوار هستند و پایبندی آنان روز به روز به نظام و انقلاب بیشتر می شود اما خواست آنان اصلاح یکسری از اموری است که شاید بر اثر برخی غفلت ها و بی توجهی ها ایجاد شده است.
مردم شریف ایران خواستار مبارزه با بی عدالتی و فساد حل مشکلات اقتصادی ،کاهش فاصله طبقاتی ،مهار تورم ، رعایت حقوق شهروندی دوری از تصمیمات هیجانی و ایجاد ثبات و آرامش در جامعه هستند.
مهم تر از هر چیزی حضور مردم در صحنه های باشکوه دینی و انقلابی است و آنان پیش از آنکه طرفدار جناح خاصی باشند تمام هم وغمشان حفظ نظام جمهوری اسلامی و پایداری آن است و مدنظر بخش عمده ای از مردم به ویژه طبقات ضعیف جامعه روی کار آمدن افرادی است که بتواند خواسته های آنان را بر آورده سازد ،از رانت خواری جلوگیری کند و به معیشت مردم بهبود بخشد.
از طرفی امروز که دشمنان قسم خورده و آنان که هر لحظه در پی طرح نقشه های گیرا تر برای براندازی نظام مقدس هستند با بکارگیری تروریست ها و دست نشانده های خود در مرزهای غربی و شرقی مترصد نشانه ای از تضعیف نظام و سستی عقاید مردم هستند تا با سو استفاده از شرایط سایه ی شوم جنگ را به داخل کشور بکشانند.
مردم ایران به خوبی این موقعیت های خاص را در منطقه درک کرده اند و دست دشمنان برای آنان رو شده است.
از طرفی دیگر حکومت های تحت سلطه و دست نشانده در مرز های جنوبی کشور به پیروی از استعمار گران بین المللی با رصد کردن تحولات داخلی ایران منتظر جرقه هستند تا با کمرنگ شدن انسجام دولت، مردم و نظام اهداف خود را عملی سازند.
بنابراین قدرت و پایداری جمهوری اسلامی ایران به وحدت و انسجام متکی و بر حمایت عموم مردم استوار است همچنان که هرحکومتی از حمایت پایگاه های مردمی برخوردار نباشد روبه زوال می رود.
راهپیمایی باشکوه و میلیونی اربعین حسینی(ع)یکی از نشانه های حضور مردم و برپایه اعتقادات و همان نیرویی بود که وحدت را محکم تر کرد و انسجام و اقتدار شیعه و ایرانیان را به رخ جهان کشاند.
بدون شک این حضور دلگرمی و نیروی خدمتگزاران به نظام و کشور را نیز بیشتر کرد پس می طلبد مسوولان کمر همت ببندند و یا علی را از سر آغاز کنند.
*خبرنگار ایرنا
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.