به گزارش ایرنا آیت الله هاشم نیازی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد در مصلی این شهر اظهارداشت: قیام اباعبدالله (ع) برای زنده نگهداشتن اسلام، دین و قرآن در جهان برپا شد.
وی با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ایران در طول تاریخ مشکلات بسیاری در حوزه های مختلف با مقاومت و ایستادگی ملت پشت سر گذاشته است.
عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: این شهرستان زادگاه آیت الله بروجردی (ره) است و در یک زمان خاص حدود 70 عالم و مجتهد در بروجرد زندگی می کردند.
آیت االله نیازی اضافه کرد: امروز دشمنان در فضای مجازی با تبلیغات سو می خواهند مردم را از نظام دلسرد کنند و به فرموده مقام معظم رهبری آمریکا وعده می دهد و پس از گرفتن امتیازات به عهد خود وفا نمی کند.
وی ادامه داد: مردم باید مراقب دین خود باشند امروز زمانی است که مردم غرق در شبهه هستند و باید در برابر این همه مشکل به خدا پناه برد.
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: 40 سال مقاومت کرده ایم و روزهای سخت را گذرانده ایم و اگر همه دنیا جمع شود در مقابل ایران اسلامی تسلیم نمی شویم.
آیت الله نیازی افزود: نباید در مقابل خون شهدا کوتاه بیاییم ما باید در برابر دشمنان را شهیدان را ادامه داده و در برابر ظلم و ستم ایستادگی کنیم.
7273/7190
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.