به گزارش ایرنا سرهنگ مجید سوری روز یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی بروجرد که در دفتر امام جمعه برگزار شد، افزود: حرکت عظیم راهیان نوراثربخشی بزرگی در بالا بردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به خصوص در بین نسل جوان دارد.
وی اظهار داشت: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان این آمادگی را دارد تا ازاقشار مختلف مردم بروجرد برای اردوی راهیان نور ثبت نام کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با اشاره به ایام پیاده روی اربعین وعبور خیل عظیم زایران از بروجرد بیان کرد: بیش از 150 هزار نفر زایرایرانی و بیش از 10 هزار نفرخارجی در موکب شهید بروجردی پذیرایی می شوند.
سرهنگ سوری اضافه کرد: تعدادی مسجد و حسینیه نیز برای اسکان موقت زایران اربعین در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: بیش از 70 نفر از خادمان بسیجی در موکب شهید محمد بروجردی به صورت شبانه روزی به زایران خدمات رسانی می کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: امسال برای اولین بار ظروف یکبارمصرف در توزیع غذا حذف و این امر باعث شده وضعیت بهداشتی بهتر شود.
سرهنگ سوری افزود: مسکن مهر بروجرد برای احداث زیر ساخت های فرهنگی، مذهبی و ورزشی نیاز به اعتبارات استانی و کشوری دارد.
وی اظهار داشت: بیش از هفت هزارنفردر مسکن مهر بروجرد سکونت دارند که به اندازه شهرهای بزرگ لرستان است ولی متاسفانه فاقد مسجد و مدرسه و ورزشگاه است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: اگر به فکر رفع مشکلات مسکن مهر بروجرد نباشیم باید درسال های آینده منتظر معضلات حاشیه نشینی شهری در این منطقه باشیم.
سرهنگ سوری با اشاره به نزدیک شدن 13 آبان و راهپیمایی بزرگ استکبار ستیزی اضافه کرد: امسال دشمنان مخصوصا آمریکا با تبلیغات گسترده قصد دارد اعمال تحریمها را در 13 آبان تشدید کند و حضور باشکوه مردم می تواند همه توطئه ها را خنثی کند.
وی ادامه داد: حضور باشکوه مردم ایران در راهپیمایی 13 آبان پاسخی به خیانت بشری امریکا در اعمال تحریم ها خواهد بود.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.