صمدچراغی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هشدارهای سازمان هواشناسی در خصوص بارش های متناوب تا پایان هفته جاری موجب شد شهرداری پلدختر در 10 روز گذشته با بسیج امکانات شروع به لایروبی کانال های آب های سطحی و گلوگاه ها به ویژه در نقاط سیل خیز کند.
وی افزود:مجموعه ماشین آلات و امکانات شهرداری نیز در موقعیت های مشخصی در سطح شهر با پراکنش هایی به صلاحدید مدیریت بحران شهری مستقر هستند و با توجه به این که بروز سیلاب و طغیان رودخانه در اختیار شهرداری نیست این شهرداری آمادگی کامل برای بروز حوادث احتمالی دارد و امیدواریم مشکل خاصی پیش نیاید.
چراغی پور تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم در صورت بروز هر گونه مشکل ناشی از سیل، بارندگی ، صاعقه و غیره همکاری لازم را با شهرداری داشته و بلافاصله با شماره 125 آتش نشانی تماس حاصل کنند تا شهرداری بتواند با کمک شهروندان خدماتی ارایه و رفع مشکل نماید.
شهردار پلدختر مشارکت و همراهی شهروندان در ایام بارندگی را مهم و موثر دانست و ابراز امیدواری کرد: با اقدامات پیشگیرانه که راهکاری برای جلوگیری از وقوع بحران است با همکاری دو سویه شهروندان و شهرداری علاوه بر جلوگیری از آب گرفتگی معابر از باران این نعمت الهی بهره ببریم .
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.