به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه بروجرد افزود: ایران اسلامی موقعیت خوبی در منطقه دارد و با صادرات به 15 کشور همسایه می تواند رونق اقتصادی ایجاد کند.
وی اظهار داشت: دولت در حال حاضر از وضعیت مالی خوبی برخوردار است و باید از تولیدکنندگان حمایت عملی کند.
خطیب نمازجمعه بروجرد با اشاره به اینکه یکی از راه های خروج از رکود اقتصادی حمایت از کالای ایرانی است، بیان کرد: تنها راه نجات کشور از بحران اقتصادی گوش فرا دادن به رهنمودهای رهبری و اجرا کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: در معاهده FATF حزب الله لبنان را که تاکنون هیچ عملیات تروریستی نداشته را تروریست معرفی می کنند و منافقین مزدور که 17 هزار نفر از هموطنان ما را به فجیع ترین وضع ممکن به شهادت رساندند از لیست تروریستها حذف کرده است.
وی ادامه داد: امریکا بعد از پیوستن ایران به FATF دست از بهانه گیری برنخواهد داشت و هیچ خیر و برکتی برای ایران نخواهد داشت که بارها رهبر معظم انقلاب به این موضوع اشاره کرده است.
امام جمعه بروجرد با اشاره به کشته شدن خبرنگارعربستانی گفت: یک انسان مظلوم به دلیل مخالفت با آل سعود به فجیع ترین شکل ممکن کشته می شود و آمریکا و همدستان او در این جنایت بر سر لاشه این خبرنگار دعوا می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: اینها همان کشورهایی هستند که می خواهند مشکلات جهان را حل کنند.
وی با اشاره به آغاز پیاده روی اربعین گفت:20 میلیون از شیعیان امام حسین(ع) با حضور در پیاده روی بزرگ اربعین این پیام را به دشمنان می دهند که الگوی ما امام حسین(ع) است.
خطیب نمازجمعه بروجرد اظهارداشت: پیاده روی اربعین نمایش قدرت شیعه در جهان اسلام است و مقدمه ای برای ظهور امام عصر(عج) می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به سالگرد شهادت حاج آقا مصطفی فرزند برومند امام خمینی (ره) بیان کرد: دشمنان با ترور فرزند امام خمینی(ره) می خواستند جلوی انقلاب را بگیرند ولی شهادت حاج آقا مصطفی موج بزرگی در ایران برای نابودی رژیم طاغوت آغاز شد.
وی ادامه داد: گروهک های تروریستی با بزدلی تمام با مسموم کردن 14 بسیجی آنها را از کشور خارج کردند و امیدواریم که هر چه سریعتر نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی کشور آنها را آزاد کنند.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.