به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، با تبریک سال 1397 ،نامگذاری سال جدید را از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: بر این اساس رهبر معظم انقلاب امسال را به نام 'حمایت از کالای ایرانی' نام‌گذاری کرده اند.
وی ابراز امیدواری کرد مردم ایران همچون گذشته، با عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، از کالاها و تولیدات ایرانی استفاده کنند.
آیت الله آل هاشم تاکید کرد: اگر رهبر معظم انقلاب نام سال را حمایت از کالای ایرانی اعلام کرده اند، باید بر خود وظیفه بدانیم که استفاده و مصرف از کالای ایرانی را در زمره اولویت های خود قرار دهیم.
وی ادامه داد: مادامی که کالایی در ایران وجود دارد، باید از کالای ایرانی استفاده و از تولیدکنندگان کشورمان حمایت کنیم زیرا که این یک وظیفه الهی برای همه است.
امام جمعه موقت تبریز با اشاره به مناسبت های هفته، 13 رجب سالروز ولادت مولای متقیان امام علی (ع) را به همه شیعیان تبریک گفت و افزود: امیدوارم خداوند ما را از شیعیان واقعی این امام بزرگوار قرار دهد.
آیت الله آل هاشم با اشاره به ارزش ماه رجب و لزوم بهره‌مندی از این روزها گفت: سه روز ماه رجب نیز معتکفان در مساجد گرد آمده و راز و نیاز می کنند و امید است جوانان و سایر معتکفان از این روزها بهترین بهره را ببرند.
وی ادامه داد: البته در این ایام ولادت‌ها و وفات‌های زیادی نیز وجود دارد که باید مدنظر گرفته شود و البته باید حرمت این ایام را نگه داشت.
امام جمعه موقت تبریز همچنین با اشاره به 12 فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار کرد:
امام راحل فرمودند فروردین را عید گرفته و نگه دارید زیرا که نخستین حکومت الله با رای قاطع به جمهوری اسلامی ایجاد شده است، و ۱۲ فروردین یوم‌الله بوده و همیشه باید جشن گرفته شود.
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.