به گزارش خبرآنلاین لرستان، احمد مرادپور گفت: بعضا صحبت‌هایی مطرح می‌شود که جا دارد اعلام کنم بنده دنبال هیچ چیزی نیستیم و هرگز کاندیدا نیز نخواهم شد.

وی ادامه داد : اطلاع‌رسانی همه‌ی حوزه‌ها در استان ضعیف است و با وجود اینکه در ابتدا مدیریت ارشد استان معتقد بود اقداماتمان با کمترین فضای رسانه‌ای انجام شوند، اما اکنون اعتقاد دارند که باید کار رسانه‌ای بیشتری شوند.

معاون امور عمرانی استاندار اظهار کرد: هنوز به رابطه ایده‌آلی که بین مدیران و خبرنگاران است نرسیده‌ایم باید تلاش کنیم که در استان این امر اصلاح شود.

عدم رابطه ایده آل بین خبرنگاران و مسئولان

مرادپور تاکید کرد: مدیر وظیفه دارد همه‌ی اطلاعات را به‌جز مسائل امنیتی در اختیار خبرنگار قرار دهد، البته هنوز به رابطه‌ی ایده‌آل بین خبرنگار و مسئول نرسیده‌ایم.


وی عنوان کرد: ۶ هزار و ۲۹۸ کیلومتر راه روستایی در سطح استان وجود دارد، نگه‌داری این راه‌ها کار دشواری است، با توجه به منابعی که راهداری دارد اما اقدامات خوبی توسط راهداری در بحث ایمن سازی آنها در حال انجام است.

مرادپور با بیان اینکه باید حریم راه‌ها و رودخانه‌ها رعایت شود و معتقدم که باید اقدامات فرهنگی انجام شود افزود: در صورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اکنون چیزی به نام بیکاری در کل کشور نداشتیم، تکمیل این طرح‌ها در لرستان در گرو ۷ تا ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1028647
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.