به گزارش خبرآنلاین لرستان، سید حمید علوی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان لرستان گفت: این نهاد باهدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت اقدام به برگزاری اردوهای زیارتی، تربیتی و کلاس‌های آموزشی برای پنج هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کرده است.

وی گفت: کلاس‌هایی با موضوع احکام، اخلاق اسلامی، آموزش‌های فرهنگی اجتماعی، قرآن، مهارت‌های نوجوانی، مهارت‌های هنری، برنامه‌های کتاب‌خوانی، برنامه‌های ورزشی و آسیب‌های اجتماعی ازجمله کلاس‌هایی است که برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت در کانون‌های این نهاد برگزارشده است.

سه هزار و ششصد دانشجو و دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد

علوی بابیان اینکه سه هزار و ۶۰۰ نفر از دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت بااعتبار ۱۱۰ میلیون تومان از کلاس‌های اوقات فراغت این نهاد بهره‌مند شده‌اند گفت: توانمندسازی فکری، مهارت‌یابی و تقویت روحیه دینی ازجمله اهداف و برنامه‌های این کلاس‌ها است.

ارم کمیته امداد

معاون امور فرهنگی کمیته امداد لرستان به اهداف برگزاری اردوهای زیارتی و تربیتی اشاره کرد و گفت: هزار و ۴۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت باهدف رشد آگاهانه ایمانی و توجه به برنامه‌های تربیت دینی در این اردوهای شرکت کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۹۷۰ نفر از مددجویان تحت حمایت به اردوهای زیارتی مشهد مقدس و قم و ۴۳۰ نفر به اردوهای تربیتی که در استان‌های اصفهان و گیلان برگزار شد اعزام‌شده‌اند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1026404
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.