به گزارش خبرنگار ایرنا، شریف خسروی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله در سالن جلسات فرمانداری با بیان اینکه همه ما در جامعه مصرف کننده هستیم و گرانی ها را هم لمس می کنیم، اظهار داشت: بدون شک برای تداوم نظام همراهی مردم پایه و اساس کار است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری در شهرستان، افزود: شهرستان سلسله با 210 درصد عملکرد رتبه نخست استان را در این بخش به خود اختصاص داده است.
خسروی با اشاره به اجرای مرحله دوم این طرح، عنوان کرد: در مرحله دوم نیز دستگاه های اجرایی شهرستان باید تمامی توان خود را به کار گیرند و با همین قدرت و روحیه مرحله دوم را نیز پیگیری کنند.
وی باتاکید به دستگاه های اجرایی که طرح های عمرانی در دست انجام دارند، افزود: باید این دستگاه ها پیگیر جذب سهم شهرستان باشند.
فرماندار سلسله با تاکید بر مسئله اشتغال به عنوان موضوعی بسیار مهم در جامعه، عنوان کرد: ریشه بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی اشتغال است و لذا باید دستگاه های اجرایی برای تحقق سهمیه اشتغال خود در شهرستان اهتمامی جدی داشته باشند.
در این جلسه تصمیمات لازم جهت هرچه باشکوه تر برگزار کردن رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله در شهرستان گرفته شد.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.