به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری خلخال افزود: با مسئولانی که به این امر بی توجه بوده و خودسرانه اقدام به جابجایی و هزینه کرد اعتبار در محلی غیر از طرح عمرانی کنند از سوی دستگاه های نظارتی همچون دیوان عالی محاسبات و یا بازرسی برخورد خواهد شد.
بابایی همچنین اظهار داشت: تعهدات مربوط به ایجاد اشتغال از سوی دستگاه های اجرایی خلخال محقق شده و انتظار از مسئولان تلاش برای جذب اعتبارات تسهیلاتی در زمان و موعد مقرر و تعیین شده برای اجرای طرح های تولیدی و اشتغال زای منطقه است.
او با بیان اینکه در ارزیابی عملکرد مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی یکی از شاخص ها نحوه ارائه خدمت به مردم در میزهای خدمت اداری است، افزود: برغم تاکید بر راه اندازی میز خدمت در ادارات و نهادها و رعایت حقوق شهروندی به معنی درست کلمه همچنان برخی از مسئولان منطقه پای کار نبوده و به این امر بی توجه هستند.
فرماندار خلخال همچنین گفت: انتظار از مسئولان دستگاه های اجرایی و مردم پرهیز از قرار گرفتن در مسیر تبلیغات گسترده و جنگ روانی دشمن در ایجاد ناامیدی و بی اعتمادی در جامعه است.
بابایی با بیان اینکه کمبودی در تولیدات داخلی وجود ندارد افزود: آمارها حاکی از رشد در بسیاری از شاخص های اقتصادی در کشور بوده ولی تبلیغات روانی ایجاد شده از سوی دشمن موجب انبار خانگی کالا بصورت ناخواسته از سوی برخی از مردم شده است.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.