به گزارش ایرنا، سیدشهاب الدین چاوشی روز شنبه در جلسه شورای اداری استان در سالن یادگار امام (ره) استانداری افزود : باید برای افزایش اشتغال در کشور و استان در چند سال آینده اقدامات مطلوبی صورت گیرد و دستگاه های اجرایی سمنان با مردم با تکریم برخورد کنند.
وی اظهارداشت : اجرای دقیق برنامه اقتصادی در استان با بکارگیری اصولی از منابع مالی در طرح های اشتغال محور میسر خواهد بود و باید از اقداماتی که به اقتصاد سمنان آسیب می زند پرهیز کرد.
وی خاطرنشان کرد : مردم در استان و کشور گرفتاری های زیادی دارند و رفع مشکلات آحاد جامعه با بکارگیری از توان حداکثری مسوولان و مدیران نخبه تحقق می یابد.
چاوشی اضافه کرد : سمنان از استان های راهبردی کشور به شمار می رود و باید با استفاده از ظرفیت های گردشگری در بخش های مذهبی و سلامت برای افزایش اشتغال در این استان گام های عملیاتی برداشته شود.
استاندار سمنان تاکید کرد : براساس آمار سالانه بیش از 15 میلیون نفر از محورهای استان برای زیارت امام رضا(ع) در مشهد مقدس تردد می کنند که لازم است با اتخاذ رویکردی هدفمند از این ظرفیت برای کاهش آمار بیکاری در این استان بهره گرفت.
وی تصریح کرد : باید اجرای برنامه های اقتصادی و اشتغال آفرین در یک دوره کوتاه مدت از سوی مدیران دستگاه های اجرایی عملیاتی شود و درغیر این صورت از نیروهای خلاق و جدید استفاده خواهیم کرد.
استاندار سمنان عمر مسوولیت های اداری را کوتاه ذکر و اضافه کرد : باید تلاش شود با اتخاذ تدابیر راهبردی در یک دوره کوتاه مدت برنامه های لازم برای رفع مشکلات کشور عملیاتی شود.
به گزارش ایرنا، در استان بیش از 700 هزار نفر سمنان یک هزار و 800 واحد تولیدی فعالیت دارد.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده :جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.