رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان این مطلب گفت: لرستان با شرکت در برنامه رقابت اتاق های محلی برتر کنفدراسیون اتاق های بازرگانی و صنعت آسیا - اقیانوسیه به عنوان یک برنامه فراگیر، این موفقیت را کسب کرده است.
حسین سلاح ورزی اظهار داشت: این برنامه شامل بسته های استانی، ملی و بین المللی اتاق در خصوص خدمات به اعضا از جمله خدمات و پروژه های حمایتی از بخش خصوصی در سطح استانی و ملی، برنامه های آموزشی و پژوهشی و ارائه خدمات به جامعه اقتصادی کشور بود.
وی تصریح کرد: همچنین برنامه های تجاری، حمایت از کارآفرینی، روابط بین الملل، طرح های بازآفرینی شهری، نجات واحد های صنعتی، توسعه مناطق گردشگری، سرمایه گذاری، اشتغالزایی و اهداف انسان دوستانه از دیگر موارد حضور در این برنامه بود که اتاق لرستان موفق به کسب عنوان برگزیده اتاق های سراسر کشور شد.
سلاح ورزی گفت: در مرحله داوری این رقابت توسط دبیرخانه مرکزی کنفدراسیون اتاق های بازرگانی و صنعت منطقه آسیا و اقیانوسیه در کشور تایوان نیز به عنوان اتاق برتر به فینال این رقابت ها راه یافت.
وی افزود: این رقابت ها در قالب 3 برنامه با عناوین جوایز اتاق های محلی برتر، انتخاب جوانان برتر کارآفرین آسیا-اقیانوسیه و انتخاب بانوان برتر کارآفرین آسیا - اقیانوسیه نوامبر سال 2018 در استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.