به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قاسم متقی نیا در خطبه های نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر این شهرستان با اشاره به حادثه تروریستی اهواز افزود: بدخواهان جمهوری اسلامی برای ضربه زدن به کشور از شلیک به کودک چهارساله هم دریغ نمی کنند.
وی اظهارداشت: اکنون که اقدامات عوامل استکباری در سوریه و عراق بی نتیجه مانده ایران را بیش از هر زمان دیگری هدف قرار داده اند اما بدانند جمهوری اسلامی پاسخ سختی به آنها خواهد داد.
خطیب نماز جمعه خرم آباد بیان کرد: نیروهای نظامی و انتظامی حاضر در حادثه تروریستی اهواز در حالی که در اوج خطر غیرمسلح بودند با رشادت و ایثارگری جان پناه مردم از جمله زنان و کودکان بی دفاع شدند.
حجت الاسلام متقی نیا با بیان اینکه دشمن روح مقاومت مردم ایران را نشانه گرفته اضافه کرد: اولین نسخه دستیابی به این هدف را تفرقه میان قومیت ها و مذاهب می دانند و پس از آن مسائل اقتصادی را پیش رو دارند.
وی ادامه داد: دشمنان آگاه باشند نسخه تبدیل کردن ایران به سوریه و عراق با شکست مواجه شده چرا که این کشور پایگاه مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم وستم است.
امام جمعه موقت خرم آباد با انتقاد از اینکه آیین تشییع و خاکسپاری هادی الماسیان شهید والا مقام حادثه تروریستی اهواز در شان مقام شهدا نبود، گفت: آیین تشییع و خاکسپاری شهدا باید مطلوب و با شکوه مقام این عزیزان برگزار شود.
7269/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.