به گزارش ایرنا، اسد عبداللهی روز پنجشنبه در ملاقات عمومی استاندار و برخی مسئولان با مردم سپیددشت درمحل مصلی این شهرافزود: همچنین طرح های گازرسانی روستایی و حل مشکلات آب شرب نیز با زمانبندی اجرا می شود.
وی مردم را سرمایه های مهم سپید دشت دانست و اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی نیز تلاش کرده نیازهای آنها را در حد توان برطرف کند.
فرماندار خرم آباد با تاکید بر اصلاح و بهسازی راه دسترسی سپیددشت بیان کرد: با تحقق این مهم جاذبه های طبیعی این منطقه گردشگران بسیاری را جذب می کند.
عبدالهی با اشاره به وجود 175 روستا در سپیددشت اضافه کرد: پراکندگی این روستاها ارائه خدمات را مشکل کرده اما با توجه به اعتقاد نظام در خصوص اجرای عدالت، تلاش می شود این روستاها از خدمات لازم بهره مند شوند.
امام جمعه سپید دشت در این نشست بیان کرد: مطالبه اصلی مردم این بخش تامین آب است که باید در جلسه های امروز استاندار بررسی و رسیدگی شود.
حجت الاسلام صمد حافظی افزود: 15 آبشار در این منطقه وجود دارد که در صورت ایجاد و بهسازی راه دسترسی آنها زمینه مناسب برای رونق صنعت گردشگری فراهم می شود.
وی گفت: برای حل مشکلات این منطقه از جمله بیکاری جوانان باید برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.
سپیددشت مرکز بخش پاپی از توابع شهرستان خرم‌آباد است که جمعیت آن در سال ۱۳۸۵، برابر با سه هزار و 269 نفر بوده، راه‌آهن تهران جنوب از این شهر می‌گذرد و 80 کیلومتر با خرم‌آباد فاصله دارد.
3210/7269/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.