استاندار لرستان گفت: دوربین‌های کنترل سرعت و ثبت تخلفات رانندگی باید با کمک بخش خصوصی در مرکز لرستان ایجاد شود.

به گزارش‌خبرگزاری ایلنا لرستان، سید موسی خادمی در جلسه کارگروه امنیت راه‌های لرستان که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: در جلسه بعدی کارگروه ایمنی راه‌ها بایستی محورهای استان و همچنین فراوانی تصادفات و عوامل فوتی در تصادفات رانندگی به صورت دقیق شناسایی شوند.

وی افزود: مشکلات موجود در جاده‌های استان نیز باید شناسایی و در تمام نقاط باید دلایل وجود این مشکلات نیز اعلام شود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه می‌توان تصادف را تسهیل و یا احتمال تصادف را کاهش داد، عنوان کرد: لازم است که عوامل بروز مشکلات احصا شوند و بخشی از آنها را حداقل رفع کنیم. در این راستا باید برای مشکلات هر محور  راه حل‌های بلند مدت و کوتاه مدت تعیین  شود تا شاید بتوانیم بخشی از مشکلات را به مرور رفع کنیم.

خادمی گفت: همچینین لازم است که یک کمیته با عضویت دفتر فنی استانداری لرستان، پلیس راهور، راهداری و راه و شهرسازی تشکیل تا برای شناسایی و بررسی عوامل تصادفات برون شهری اقدام کنند. در رابطه با کاهش تصادفات درون شهری نیز شهرداری و راهنمایی و رانندگی و ...کمیته‌ای تشکیل دهند و اقدامات لازم در این راستا را در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه اورژانس نیز باید برنامه خود را در زمینه تسریع در امدادرسانی در حوادث ارائه دهد، خاطرنشان کرد: در این راستا کار فرهنگی و آموزشی نیز باید از سوی دستگاه‌ها انجام شود.

استاندار لرستان به تخریب تاسیسات راهداری در استان اشاره کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی، دادستانی و شورای تامین هر شهرستان باید در این رابطه ورود جدی کرده و با متخلفان در این زمینه برخورد کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.