به گزارش ایرنا فرشته مرادی‌ مقدم پرتاب ‌گر وزنه کلاس اف 34 عضو تیم ملی دو و میدانی معلولین کشور که به زودی باید برای حضور در مسابقات پارالمپیک آسیایی جاکارتا به کشور اندونزی اعزام شود، بدون مربی و به تنهایی تمرینات خود را انجام می دهد.
این در شرایطی است که سایر نمایندگان کشور در استان های دیگر تمرینات خود را با مربی اختصاصی انجام می دهند.
بانوی معلول لرستانی می گوید تا چند وقت پیش زیر نظر استاد بهرامی کار می کردم ولی مدتی است که اجازه نمی دهند آقای بهرامی با بانوان تمرین کنند.
مرادی مقدم افزود: واقعا برازنده ی نام لرستان نیست که ورزشکاری از این خطه به عنوان یک ملی پوش برای اعزام به مسابقات مهمی مانند پارالمپیک که می تواند به نوعی آبرو و افتخار استان باشد مربی نداشته باشد.
وی ادامه داد: در سایر شهرستان ها بانوان زیر نظر مربیان مرد تمرین می کنند و این که بانوان زیر نظر مربیان مرد نباید تمرین کنند فقط در لرستان اتفاق افتاده است.
نماینده لرستانی تیم ملی معلولین بانوان در مسابقات پارالمپیک جاکارتا بیان کرد: به دلیل تعدد ورزشکاران معلول در رشته دو و میدانی فدراسیون تمرینات را به صورت غیرمتمرکز اعلام کرده و هر ورزشکار باید در استان خود و به صورت اختصاصی تمرین کند.
مرادی مقدم در ادامه خواستار استمرار تمرینات زیر نظر مصطفی بهرامی شد و گفت: استاد بهرامی اسطوره و افتخار استان است که تمرینات تیم ملی را هدایت می کند.
وی عنوان کرد: در استان مربی بانوان نداریم و چرا زمانی که ظرفیت و پتانسیلی مثل آقای بهرامی اینجا وجود دارد از آن استفاده نکنیم و بانوان ورزشکار را از تجربیات این مربی ارزنده محروم کنیم.
وی گفت: این که مربی پرتاب وزنه آقایان و بانوان باید جدا باشند فقط برای استان لرستان است و در سایر استان ها این چنین برنامه ای ندارند.
فرشته مرادی مقدم نماینده ی ایران در مسابقات پارالمپیک جاکارتا در دو ماده ی پرتاب وزنه و پرتاب نیزه است که طبق اعلام خود این ورزشکار اگر تمرینات را به موقع و با برنامه انجام دهد شانس مدال او قطعی خواهد داشت.
12 ورزشکار، داور و مربی از این استان به مسابقات پارآسیایی 2018 جاکارتا اندونزی اعزام می شوند.
محسن کاییدی، هادی کاییدی، سجاد محمدیان، فرزاد سپه وند، حامد امیری، عارف بهاروند، فرشته مرادی مقدم، معصومه خدابخشی به عنوان ورزشکار در این رقابت ها حضور خواهند داشت.
همچنین مصطفی بهرامی مربی دو و میدانی، مهدی آقا جانی داور، سعید عزیزی و مسعود حیدری نیز به عنوان ورزشکاران نابینا راهی این رقابت ها خواهند شد.
ورزشکاران لرستانی از 15 تا 23 مهرماه امسال در رقابت های پاراآسیایی جاکارتا با حریفان خود دیدار می کنند.
در سومین دوره بازی های پاراآسیایی، ایران در بخش جانبازان و معلولان در 10 رشته و در بخش نابینایان و کم بینایان در 6 رشته حضور دارد.
در سه رشته دو ومیدانی، شنا و دوچرخه‌ سواری در بخش جانبازان و معلولان و نابینایان و کم بینایان نماینده خواهیم داشت و در مجموع 136 ورزشکار در بخش آقایان و 73 ورزشکار در بخش بانوان از کشورمان در این بازی‌ها شرکت می کنند.
/6060/3210
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.