فرهاد عصفوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: مهدی محمدی از زنجان، بهرام سلیمانی از فارس و صابر رحیم پور از گیلان از سوی کمیته فنی فدراسیون برای حضور در مرحله دوم اردوی آمادگی و تمرینی تیم ملی، انتخاب شدند.
وی اظهار داشت: در این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی که از 3 تا 22 مرداد جاری در آذربایجان شرقی برگزار و یک ورزشکار از میان 2 دوچرخه سوار نابینا و کم بینا جلوران و عقب ران (یوسف خلیلی و محمد بخشی از تبریز، سینا امیر علایی و طاهر مقدم از زنجان)، جهت اعزام به مسابقات جاکارتا، برگزیده خواهد شد.
عصفوری یادآور شد: مرحله نخست اردوی انتخابی و آمادگی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان و نابینایان و کم بینایان مردان بزرگسال ایران از یکم تیر امسال با حضور هشت دوچرخه سوار جانباز و معلول و 6 ورزشکار نابینا و کم بینا (سه جلو ران و سه عقب ران) در زنجان آغاز شد و شامگاه جمعه /15 تیر/ نیز خاتمه یافت.
وی افزود: برای انتخاب دوچرخه سواران جانباز و معلول و نابینا و کم بینا همزمان با تمرین ها، پنج مرحله رکوردگیری صورت گرفت که در مرحله نخست آن، یک نفر از سه دوچرخه سوار نابینا و کم بینا و سه نفر از دوچرخه سواران جانباز و معلول خط خوردند.
به گزارش ایرنا، در بخش نابینایان و کم بینایان امین الله محمودی از خراسان رضوی و در بخش جانبازان و معلولان نیز آرش خزایی از تهران، علی رضایی از مازندران و حجت صیاد از فارس، چهار دوچرخه سوار خط خورده در مرحله نخست رکوردگیری ها در زنجان بودند.
وی اظهار داشت: مهدی محمدی و اکبر کریمی از زنجان، صابر رحیم پور از گیلان، علیرضا قاسمی از تهران، بهرام سلیمانی از فارس، دوچرخه سواران جانباز و معلول و یوسف خلیلی و محمد بخشی از تبریز، سینا امیر علایی و طاهر مقدم از زنجان، ورزشکاران نابینا و کم بینا، تا پایان در اردوی زنجان ماندند.
مربی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان کشور گفت: در مراحل پایانی رکوردگیری ها، با توجه به اینکه تایم دوچرخه سواران ملی پوش، بسیار به هم نزدیک بود لذا کار انتخاب نفرات شایسته تر سخت شد و کار به کمیته فنی فدراسیون کشید که در نهایت اکبر کریمی از زنجان و علیرضا قاسمی از تهران، خط خوردند.
عصفوری اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی فدراسیون، قرار بود مرحله دوم این اردو، مرداد ماه در تهران برگزار شود که به دلیل تداخل برگزاری مسابقات، آذربایجان شرقی به عنوان میزبان تعیین شد.
وی افزود: مرحله سوم و چهارم اردوی آمادگی تیم ملی دوچرخه سواری جانبازان و معلولان و نابینایان و کم بینایان مردان بزرگسال ایران به ترتیب از یک تا بیست شهریور در مشهد، 25 شهریور تا پنج مهر در تبریز و ادامه آن نیز تا زمان اعزام به رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا، در تهران برگزار خواهد شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.