به گزارش روز یکشنبه ایرنا در این پیام آمده است: وقوع حادثه تلخ و تاثربرانگیز تروریستی در مراسم رژه‌های نیروهای مسلح در اهواز که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنانمان گردید، موجب اندوه و تاثر همگان شد.
آیت الله میرعمادی در این پیام می افزاید: جنایتکاران و عوامل تروریستی امروز مردمی که در عزای شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) سوگوار بودند را به خاک و خون کشیدند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: مردم انقلابی و ولایتمدار خوزستان که در طول هشت سال جنگ تحمیلی مقاومت و ایستادگی وصف ناپذیری را از خود به جهانیان نشان دادند در آغاز هفته دفاع مقدس مورد حمله تروریستی استکبار جهانی و کشورهای مرتجع قرار گرفتند.
امام جمعه خرم آباد گفت: مردم غیور اهواز در دوران هشت ساله دفاع مقدس و پس از آن در راه آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کرده اند و خواهند کرد.
وی افزود: دشمنان و استکبار جهانی که چشم دیدن تجلی اقتدار و قدرت نیروهای مسلح در رژه فرزندان غیور ایران اسلامی را ندارند با اقدامات کور خود حمله تروریستی را رقم زدند، اما بدانند ملت ایران و مردم غیرتمند خوزستان در برابر تکفیری ها و عوامل تروریستی سر خم نمی کنند.
پیام می افزاید: ضمن محکومیت این جنایت وحشیانه، عرض تسلیت به ساحت مقدس امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مردم غیور و مقاوم خوزستان و تبریک و تسلیت به خانواده های شهدا، شفای عاجل مجروحان این حادثه را از درگاه احدیت مسئلت داشته و خواستار شناسایی عاملان حمله تروریستی و برخورد قاطع و دقیق با دنباله های تروریست ها هستیم.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.