به گزارش ایرنا، حبیب الله خجسته پور روز پنجشنبه در جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان در محل سالن جلسات استانداری افزود: علاوه بر این کیفیت‌بخشی برنامه‌های دانشجویی بسیار اهمیت دارد چراکه دانشگاه همواره باید مکانی برای ارتقا سطح زندگی علمی اجتماعی قشر جوان باشد.
وی بر حمایت از حضور شخصیت‌های، علمی، ملی و کشوری در دانشگاه‌ها تاکید کرد و ادامه داد: باید توجه ویژه ای برای جلب رضایت‌مندی صنف دانشجویان و تامین امکانات رفاهی، آموزشی و خوابگاهی صورت گیرد.
وی اظهار داشت: قشر دانشجو دارای توانمندی های بسیاری هستند که باید با شناسایی این استعدادهای نهفته و ایجاد شرایط لازم برای شکوفایی آن از ظرفیت عظیم جامعه دانشجویی برای پیشرفت کشور استفاده کرد.
خجسته پور افزود: با توجه به تقارن بازگشایی دانشگاه ها با ایام محرم و سوگواری امام حسین (ع) از این فرصت برای رشد و اعتلای فرهنگی و معنوی دانشجویان استفاده شود.
وی بر اجرای برنامه‌های باشکوه استقبال از دانشجویان جدید تاکید کرد و گفت: برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت و تقویت تشکل‌های دانشجویی، افزایش دیدار و تعامل چهره به چهره بین روسای دانشگاه‌ها و دانشجویان و کیفیت بخشی به برنامه‌های دانشجویی به صورت منظم انجام شود.
بیش از 30 هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان مشغول به تحصیل هستند.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.