به گزارش ایرنا آیین نکوداشت دکتر محمدرضا حافظی با حضور وزیر آموزش و پرورش در دبیرستان تاریخی امام خمینی(ره) بروجرد برگزار شد که به بهانه نداشتن کارت ورود به جلسه از ورود خبرنگار و عکاس ایرنا به این همایش جلوگیری شد.
خبرنگاران همواره در مناسبت های مختلف و حضور وزرا و مسئولان ارشد کشور با ارائه کارت خبرنگاری مربوط به خبرگزاری محل فعالیت خود اقدام به پوشش اخبار می کنند و در همه جای کشور این روال کار خبری حاکم است.
متاسفانه رئیس و روابط عمومی آموزش و پرورش بروجرد فقط مشکل با خبرنگار ایرنا برای ورود به این همایش دارند و ارائه کارت مخصوص ورود به این همایش را بهانه ای برای جلوگیری از ورود خبرنگار ایرنا کردند.
خبرگزاری ایرنا بروجرد که مزین به نام شهید صارمی می باشد به عنوان یک نهاد دولتی و تنها خبرگزاری رسمی کشور با هدف توسعه و پیشرفت در همه عرصه های علمی و فرهنگی و هنری و ورزشی و سیاسی در شهر فعالیت می کند و به دنبال حاشیه سازی های مغرضانه و شخصی با هیچ ارگان و اداره ای نیست.
جلوگیری از عدم ورود خبرنگار و عکاس ایرنا باعث شد که رویداد نکوداشت فعالیتهای فرهنگی و خدماتی دکتر حافظی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور که با حضور وزیر آموزش و پرورش همراه بود در مهمترین خبرگزاری دولتی کشور بدون پوشش خبری و عکس بماند.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.