رضا عسکری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران دامپزشکی شهرستان پلدختر در اجرای طرح گشت و بازرسی از مراکز تهیه و توزیع غذا ، قصابی ها و مرغ فروشی های سطح شهرستان این میزان گوشت قرمز ،چربی،گوشت و دل و جگر مرغ فاسد یا تاریخ گذشته را از سطح قصابی ها و مرغ فروشی های شهر پلدختر کشف ،جمع آوری و ضبط کردند.
وی با بیان اینکه این میزان گوشت و چربی فاسد امحا می شود افزود: تیم های بازرسی شبکه دامپزشکی در طول شبانه روز بارها به مراکز تهیه و توزیع غذا ، قصابی ها و مرغ فروشی ها مراجعه و متخلفان عرضه فرآورده های خام دامی به صورت فاسد را پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی می کنند.
مدیر شبکه دامپزشکی پلدختر گفت: این اداره با هرگونه حمل غیر مجاز و توزیع گوشت و مرغ فاسد به شدت برخورد کرده و در راستای تامین سلامت و امنیت غذایی شهروندان بازرسی ها را از واحدهای مختلف صنفی ، مرغ فروشی ها ، قصابی ها و رستوران های سطح شهرستان ادامه می دهند.
عسکری از مردم خواست هنگام خرید فرآورده های گوشتی به تاریخ تولید و مصرف آن توجه و از خرید فرآورده های خام بدون مهر دامپزشکی و برچسب معتبر و گوشت چرخ کرده از قبل آماده شده در بسته بندی های متفرقه خودداری کنند و هرگونه تخلف بهداشتی را با تلفن گویای 1512 یا تلفن 2230 دامپزشکی پلدختر در میان بگذارند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
/6060/7272
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.