به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد پیریایی روز دوشنبه در آیین بزرگداشت شهدای منا شهرستان در سالن زرین کوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد اظهارداشت: تحریم حج به بهانه اینکه آل سعود جنایتکار است کار صحیحی نیست.
وی با بیان اینکه خانه خدا اولین بنا برای عبادت است، افزود: اینکه برخی عنوان می کنند پول حج را به فقرا بدهیم درست نیست زیرا حج تنها عملی در دین اسلام است که بدل ندارد.
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی بروجرد بیان کرد: اگر مسلمانان به حج نروند و خانه خدا از رونق بیفتد اساس و بنیان اسلام به خطر خواهد افتاد.
حجت الاسلام پیریایی با اشاره به اینکه حج یکی از ستون های دین اسلام است، ادامه داد: آمار کسانی که از ایران به کشورهای ترکیه و تایلند سفر کرده و ارز قابل توجهی از کشور خارج می کنند بسیار بیشتر از حجاج است.
به گزارش ایرنا در برگزاری سومین آیین بزرگداشت های شهدای منا بروجرد جمعی از مسئولان و مدیران دستگاه های شهرستان حضور داشتند.پ
حجت‌الاسلام والمسلمین غلام‌عباس قاسمی، عباس گودرزی، غضنفر بشیری‌ گودرزی، سید محمود شجاعی، مرادعلی نصرالهی، محمد موسی کرمی، محمد روزبهانی، محمدعلی پناهی، جواد چکشی، فتح‌الله گودرزی، غلام‌عباس میرزایی، علی زرگریان و غلام‌رضا گودرزی از کاروان حجاج شهرستان بروجرد در فاجعه منا سال 1394 جان باختند.
به گزارش ایرنا فاجعه منا در ۲ مهر ۱۳۹۴ شمسی و همزمان با عید قربان در مراسم رمی جمرات در منطقهٔ منا شهر مکه در عربستان سعودی رخ داد.
6052/7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.