به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر امین بهاروند مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان در این مراسم اظهار داشت: یک دستگاه ام آرای و همچنین یک دستگاه سنگ شکن به منظور ارتقای خدمت رسانی به بیمه شدگان این استان به بهره برداری رسید.
دکتر بهاروند با بیان اینکه حدود٨ میلیارد تومان برای افتتاح «ام آر آی» هزینه شده است، گفت: همچنین برای خرید دستگاه «سنگ شکن» نیز حدود دو میلیارد تومان هزینه شده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان، تصریح کرد: در مجموع ۱۰ میلیارد تومان برای این دو طرح اعتبار هزینه شده است.

فعالیت 1400 نفر در 12 مرکز درمانی تامین اجتماعی لرستان
وی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر نفر در ۱۲ مرکز درمانی تامین اجتماعی لرستان فعالیت دارند. طی سال گذشته ٥ میلیون و ۳۴۶ هزار نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی لرستان مراجعه کرده اند.

مدیردرمان تامین اجتماعی لرستان از افزایش ۹ درصدی تعداد مراجعات به مراکز درمانی تامین اجتماعی این استان در سال گذشته خبر داد و افزود: یکی از برنامه های مهم ماین مدیریت افزایش تعداد پزشکان متخصص و عمومی در استان بوده است.

دکتر بهاروند اعتبارات مدیریت درمان تامین اجتماعی لرستان را در سال گذشته در بخش درمان مستقیم۲۰۰ میلیارد تومان و در حوزه درمان غیر مستقیم نیز ۱۹۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: میزان فضای درمانی تامین اجتماعی لرستان تا سال ۹۲ حدود ۶۰ هزار متر مربع بوده که طی پنج سال اخیر بیش از ۲۲ هزار متر مربع به فضاهای درمانی تامین اجتماعی لرستان اضافه شده و از سال ٩٢ تاکنون ٦٣٥ نفر در بحث درمان جذب شده‌اند.

بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد

توسعه بیمارستانهای دورود و بروجرد در دستور کار
مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان همچنین از اجرای طرح ثبت پرونده بیماران مزمن، طرح ارجاع داخلی و ... از سوی مدیریت درمان تامین اجتماعی لرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر دو پروژه توسعه بیمارستان های بروجرد و دورود در دستور کار است.
وی یادآور شد: طی سال گذشته ٣٣١ هزار و ٧٧٥ نفر در درمانگاه‌های تامین اجتماعی این استان ویزیت شدند.

دکتر بهاروند از صدور بیش از ٢ میلیون نسخه الکترونیکی توسط مراکز درمانی تامین اجتماعی لرستان طی سال گذشته خبر داد و افزود: در حال حاضر در ١٢ مرکز درمانی استان استفاده از دفترچه کاغذی حذف شده است. وی ادامه داد: تا پایان خردادماه امسال ٣٠ هزار و ٢٢٦ پرونده برای بیماران خاص ثبت شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان نیز در این مراسم گفت: هرجا توسعه و یا رفاهی باشد، ظرفیت تامین اجتماعی شکل می گیرد.

تقویت زیرساختها ،ارائه خدمات بهینه و استاندارد رویکرد سازمان تامین اجتماعی

دکتر علی جهانی افزود: تقویت زیرساخت ها، ارائه خدمات بهینه و استاندارد و همچنین جلب حمایت، همراهی و پشتیبانی مدیران و متولیان کشوری از اهداف و رویکردهای سازمان تامین اجتماعی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا به دنبال توسعه و رونق نظام بیمه ای تامین اجتماعی و بیمه روستایی هستیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1001522
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.