رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد روزچهارشنبه درحاشیه افتتاح این طرح ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این طرح ها شامل زیر سازی، آسفالت معابر، جدول گذاری، سنگ فرش پیاده رو و کانال سنگی روستاهای قلعه شمسا و شمس آباد به طول 12هزار و 500 متر مربع می باشد.
سید حسن ریاضتی افزود: برای اجرای این طرح ها سه هزار و 500 میلیون ریال اعتبار از منابع ملی هزینه شده و زمینه اشتغال 13جوینده کار فراهم شده است.
وی بیان کرد: امسال در مجموع 13 طرح هادی با 30میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا بوده که تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بروجرد اضافه کرد: درحال حاضر 43 درصد روستاها معادل 85 درصد جمعیت روستایی شهرستان از طرح هادی برخوردارهستند.
ریاضتی ادامه داد: این شهرستان با 186 روستا دارای حدود 22 هزار واحد مسکونی بوده که از این تعداد 34 درصد در روستاهای 2 بخش مرکزی واشترینان دارای سند مالکیت هستند.
وی گفت: 14 هزار و 500 واحد مسکونی روستایی فاقد سند مالکیت بوده که طرح سند دارنمودن آنها با همکاری اداره ثبت واسناد بروجرد در حال اجرا است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد افزود: حدود 84 درصد واحدهای مسکن روستایی بعد از زلزله سال 85 تبدیل به احسن شده اند که از متوسط کشوری مطلوب است.
بروجرد با بیش از350 هزار تن جمعیت و یک هزار و 606 کیلومترمربع وسعت و 186 روستا در 2بخش مرکزی و اشترینان دومین شهرستان پرجمعیت لرستان است.
6052/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.